Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

ΜΑΘΗΜΑ 281 Δεν γίνεται να πληγωθώ από τίποτα εκτός από τις σκέψεις μου.



ΜΑΘΗΜΑ 281

Δεν γίνεται να πληγωθώ από τίποτα εκτός από τις σκέψεις μου.

Πατέρα, ο Υιός Σου είναι τέλειος. Όταν νομίζω πως πληγώνομαι με οποιοδήποτε τρόπο, είναι επειδή έχω ξεχάσει ποιος είμαι, και ότι είμαι έτσι όπως με δημιούργησες Εσύ. Οι Σκέψεις Σου μπορούν να μου φέρουν μόνο ευτυχία. Αν ποτέ είμαι λυπημένος ή πληγωμένος ή άρρωστος, έχω ξεχάσει τι σκέφτεσαι Εσύ, και έχω βάλει τις δικές μου μικρές ανούσιες σκέψεις στην θέση που ανήκουν, και βρίσκονται πραγματικά οι δικές Σου. Δεν γίνεται να πληγωθώ από τίποτα εκτός από τις σκέψεις μου. Οι Σκέψεις που σκέφτομαι μαζί με Σένα μπορούν μόνο να ευλογούν. Οι Σκέψεις που σκέφτομαι μαζί Σου μόνο είναι αληθινές.

Δεν θα πληγώσω τον εαυτό μου σήμερα. Γιατί βρίσκομαι πολύ πέρα από κάθε πόνο. Ο Πατέρας μου με προστατεύει και με τοποθέτησε ασφαλή στον Ουρανό. Και εγώ δεν θέλω να επιτίθεμαι στον Υιό που αγαπά, γιατί ό,τι αγαπά Εκείνος είναι και δικό μου για να το αγαπήσω.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...