Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

ΜΑΘΗΜΑ 279 Η ελευθερία της δημιουργίας υπόσχεται και την δική μου.



ΜΑΘΗΜΑ 279

Η ελευθερία της δημιουργίας υπόσχεται και την δική μου.

Μου έχει δοθεί η υπόσχεση για το τέλος των ονείρων, διότι ο Υιός του Θεού δεν έχει εγκαταλειφθεί από την Αγάπη Του. Μόνο στα όνειρα υπάρχει κάποια στιγμή που φαίνεται πως βρίσκεται στην φυλακή, και περιμένει μια μελλοντική ελευθερία, αν είναι να έρθει και αυτή καθόλου. Όμως στην πραγματικότητα τα όνειρά του έχουν τελειώσει, και η αλήθεια έχει εδραιωθεί στην θέση τους.. Και τώρα η ελευθερία είναι ήδη δική του. Πρέπει εγώ να περιμένω αλυσοδεμένος με αλυσίδες που έχουν ήδη σπάσει για να ελευθερωθώ, όταν ο Θεός μου προσφέρει την ελευθερία τώρα;


Θα δεχτώ τις υποσχέσεις Σου σήμερα, και θα δώσω την πίστη μου σε αυτές. Ο Πατέρας μου αγαπά τον Υιό που δημιούργησε σαν τον Εαυτό Του. Θα ήθελες ποτέ Εσύ να μου στερήσεις τα δώρα που μου έδωσες;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...