Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

ΜΑΘΗΜΑ 278 Αν είμαι περιορισμένος, τότε ούτε και ο Πατέρας μου είναι ελεύθερος.



ΜΑΘΗΜΑ 278

Αν είμαι περιορισμένος, τότε ούτε και ο Πατέρας μου είναι ελεύθερος.

Αν δεχτώ ότι είμαι φυλακισμένος μέσα σε ένα σώμα, μέσα σε έναν κόσμο στον οποίο όλα όσα φαίνονται ότι ζουν, έπειτα φαίνονται ότι πεθαίνουν, τότε και ο Πατέρας μου είναι φυλακισμένος μαζί μου. Και αυτό είναι που πιστεύω, όταν ισχυρίζομαι ότι πρέπει να υπακούω τους νόμους που υπακούει αυτός ο κόσμος ∙ την αδυναμία και τις αμαρτίες τις οποίες αντιλαμβάνομαι ως αληθινές, και δεν μπορώ να τους ξεφύγω. Αν είμαι περιορισμένος με οποιοδήποτε τρόπο , δεν γνωρίζω ούτε τον Πατέρα μου ούτε τον Εαυτό μου. Και χάνω όλη την πραγματικότητα. Γιατί η αλήθεια είναι ελεύθερη, και ό,τι είναι περιορισμένο δεν είναι μέρος της αλήθειας.


Πατέρα, δεν ζητώ τίποτα, παρά μόνο την αλήθεια. Έχω κάνει πολλές ανόητες σκέψεις για τον εαυτό μου και την δημιουργία μου, και έχω φέρει ένα όνειρο φόβου μέσα στο νου μου. Σήμερα, δεν θέλω να ονειρεύομαι. Διαλέγω τον δρόμο προς Εσένα αντί για τον δρόμο της τρέλας και του φόβου. Γιατί η αλήθεια είναι ασφαλής, και μόνο η αγάπη είναι βέβαιη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...