Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

ΜΑΘΗΜΑ 277 Ας μην δεσμεύω τον Υιό Σου με νόμους που έφτιαξα εγώ.




ΜΑΘΗΜΑ 277

Ας μην δεσμεύω τον Υιό Σου με νόμους που έφτιαξα εγώ.

Ο Υιός Σου είναι ελεύθερος, Πατέρα μου. Ας μην φαντάζομαι ότι τον έχω δεσμεύσει με νόμους που έφτιαξα εγώ για να κυβερνήσω το σώμα. Αυτός δεν υπόκειται σε κανένα νόμο που έφτιαξα για να κάνω πιο ασφαλές το σώμα. Αυτός δεν αλλάζει από κάτι που είναι μεταβλητό. Δεν είναι υπόδουλος σε κανένα νόμο του χρόνου. Είναι όπως Εσύ τον δημιούργησες, διότι δεν γνωρίζει άλλο νόμο εκτός από το νόμο της αγάπης.


Ας μην λατρεύουμε είδωλα, ούτε να πιστεύουμε σε κανένα νόμο που θα έφτιαχνε η ειδωλολατρία για να κρύψει την ελευθερία του Υιού του Θεού. Δεν είναι δέσμιος από τίποτα εκτός από τις πεποιθήσεις του. Ωστόσο, αυτό που είναι, είναι πέρα από κάθε πίστη του στην δουλεία ή την ελευθερία. Αυτός είναι ελεύθερος διότι είναι ο Υιός του Πατέρα του. Και δεν γίνεται να υποδουλωθεί εκτός κι αν η αλήθεια ψεύδεται, και ο Θεός μπορεί να θελήσει να εξαπατήσει τον Εαυτό Του. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...