Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

ΜΑΘΗΜΑ 276 Ο Λόγος του Θεού μου έχει δοθεί για να μιλώ.



ΜΑΘΗΜΑ 276

Ο Λόγος του Θεού μου έχει δοθεί για να μιλώ.

Ποιος είναι ο Λόγος του Θεού; «Ο Υιός μου είναι αγνός και άγιος όπως Εγώ.» Και έτσι ο Θεός έγινε o Πατέρας του Υιού που αγαπά, γιατί έτσι δημιουργήθηκε. Αυτό τον Λόγο ο Υιός δεν τον δημιούργησε μαζί με Εκείνον, διότι με αυτόν ο Υιός γεννήθηκε. Ας δεχτούμε την Πατρότητά Του, και όλα μας δίνονται. Αν αρνηθούμε ότι δημιουργηθήκαμε με την Αγάπη Του, αρνιόμαστε τον Εαυτό μας και είμαστε αβέβαιοι για το Ποιοι είμαστε, Ποιος είναι ο Πατέρας μας, και για ποιο σκοπό έχουμε έρθει. Και όμως, το μόνο που χρειάζεται, είναι να αναγνωρίσουμε Αυτόν που μας έδωσε τον Λόγο Του στην δημιουργία μας, να Τον θυμηθούμε κι έτσι να θυμηθούμε τον Εαυτό μας.


Πατέρα, ο Λόγος Σου είναι δικός μου. Και είναι μόνο αυτός που θα ήθελα να λέω σε όλους τους αδερφούς μου, που μου έχουν δοθεί για να τους αγαπώ σαν δικούς μου. Όπως κι εγώ έχω σωθεί και  είμαι αγαπητός και ευλογημένος από Εσένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...