Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

ΜΑΘΗΜΑ 61 Είμαι το φως του κόσμου.




ΜΑΘΗΜΑ 61

Είμαι το φως του κόσμου.

1. Ποιος άλλος από τον Υιό του Θεού είναι το φως του κόσμου; Αυτό, λοιπόν, είναι απλά μια δήλωση της αλήθειας για τον εαυτό σου. Είναι το αντίθετο από μια δήλωση υπερηφάνειας, αλαζονείας, ή αυταπάτης. Δεν περιγράφει την αντίληψη για τον εαυτό που έχεις φτιάξει εσύ. Δεν αναφέρεται σε κανένα από τα χαρακτηριστικά τα οποία έχεις αποδώσει στα είδωλά σου. Aναφέρεται σε σένα έτσι όπως δημιουργήθηκες από τον Θεό.  Απλά δηλώνει την αλήθεια.
2. Για το εγώ, η σημερινή ιδέα είναι η επιτομή της εξύμνησης του εαυτού. Αλλά το εγώ δεν κατανοεί την ταπεινότητα, και την παρερμηνεύει ως υποβίβαση του εαυτού. Η ταπεινότητα αποτελείται από την αποδοχή του ρόλου σου στην σωτηρία και την μη ανάληψη οποιουδήποτε άλλου. Δεν είναι ταπεινότητα να επιμένεις ότι δεν μπορείς να είσαι το φως του κόσμου αν αυτή είναι η λειτουργία που σου έχει αναθέσει ο Θεός. Είναι μόνο η αλαζονεία που ισχυρίζεται ότι αυτή η λειτουργία δεν μπορεί να είναι για σένα, και η αλαζονεία είναι πάντα του εγώ.
3. Η αληθινή ταπεινότητα απαιτεί να αποδεχτείς την σημερινή ιδέα διότι είναι η Φωνή του Θεού που σου λέει ότι είναι αλήθεια. Αυτό είναι ένα αρχικό βήμα στην αποδοχή της αληθινής σου λειτουργίας πάνω στην γη. Είναι ένα γιγάντιο βήμα προς την δικαιωματική σου θέση στην σωτηρία. Είναι μια θετική επιβεβαίωση του δικαιώματός σου να σωθείς, και μια αναγνώριση της δύναμης που σου δίδεται να σώζεις άλλους.
4. Θα θελήσεις να σκεφτείς αυτή την ιδέα όσο πιο συχνά γίνεται σήμερα. Είναι η τέλεια απάντηση σε όλες τις ψευδαισθήσεις, άρα και σε κάθε πειρασμό. Φέρνει όλες τις εικόνες που έχεις φτιάξει για τον εαυτό σου στην αλήθεια, και σε βοηθά να φύγεις ειρηνικά, απαλλαγμένος από κάθε φορτίο και βέβαιος για τον σκοπό σου.
5. Σήμερα, καλό θα είναι να κάνεις όσο το δυνατόν περισσότερες περιόδους πρακτικής, παρόλο που η κάθε μια δεν χρειάζεται να υπερβαίνει το ένα ή δύο λεπτά. Αυτές θα πρέπει να αρχίζουν λέγοντας στον εαυτό σου:
Είμαι το φως του κόσμου. Αυτή είναι η μόνη λειτουργία μου. Γι αυτό βρίσκομαι εδώ.
 Έπειτα σκέψου αυτές τις δηλώσεις για λίγο, κατά προτίμηση με τα μάτια κλειστά εφόσον το επιτρέπουν οι καταστάσεις. Άφησε να έρθουν σε σένα κάμποσες σχετικές σκέψεις, και επαναλάμβανε την ιδέα από μέσα σου αν ο νους περιπλανιέται σε άσκοπες σκέψεις.
6. Βεβαιώσου ότι αρχίζεις και τελειώνεις την ημέρα σου με μια περίοδο άσκησης. Έτσι θα ξυπνήσεις με μια αναγνώριση της αλήθειας για τον εαυτό σου, θα την ενισχύεις κατά την διάρκεια της ημέρας, και θα κοιμηθείς καθώς επιβεβαιώνεις την λειτουργία σου και τον μοναδικό σου σκοπό εδώ. Αυτές οι δύο περίοδοι πρακτικής μπορούν να είναι μεγαλύτερες από τις υπόλοιπες, αν βρεις ότι σε βοηθούν και θέλεις να τις επεκτείνεις.
7. Η σημερινή ιδέα πηγαίνει πέρα από τις ασήμαντες απόψεις του εγώ για το τι είσαι και ποιος είναι ο σκοπός σου. Ως κομιστής της σωτηρίας, προφανώς, αυτό είναι απαραίτητο. Αυτό είναι το πρώτο από μια σειρά γιγάντιων βημάτων που θα κάνουμε τις επόμενες εβδομάδες. Σήμερα προσπάθησε να κτίσεις μια γερή βάση γι αυτά τα βήματα. Είσαι το φως του κόσμου. Ο Θεός έχει οικοδομήσει το σχέδιο Του για την σωτηρία του Υιού Του επάνω σου.

1 σχόλιο:

  1. Δεν θα έλεγα ότι είμαι ένα θρησκευόμενο άτομο, αλλά οι αναρτήσεις σου με βάζουν πάντα σε σκέψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...