Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

ΜΑΘΗΜΑ 40 Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού.


ΜΑΘΗΜΑ 40

Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού.

     Σήμερα θ’ αρχίσουμε να επιβεβαιώνουμε κάποια από τα χαρμόσυνα πράγματα στα οποία  έχεις δικαιώματα, εφόσον είσαι αυτό που είσαι. Σήμερα δεν χρειάζονται μεγάλες χρονικές περίοδοι πρακτικής, όμως είναι απαραίτητες οι πολύ συχνές σύντομες. Μία κάθε δέκα λεπτά θα ήταν το ιδανικό, και σε συμβουλεύουμε να ακολουθήσεις αυτό το πρόγραμμα όσο το δυνατόν πιο πιστά. Αν το ξεχάσεις, προσπάθησε πάλι.
     Δεν χρειάζεται να κλείσεις τα μάτια σου στις περιόδους πρακτικής, παρόλο που κάτι τέτοιο μπορεί να σε βοηθήσει. Όμως, μπορεί να βρεθείς σε κάποιες καταστάσεις που δεν είναι εφικτό να έχεις κλειστά τα μάτια σου. Μη χάσεις περίοδο πρακτικής εξαιτίας αυτού. Μπορείς να εξασκείσαι το ίδιο καλά σε οποιαδήποτε κατάσταση, αν το θέλεις πραγματικά.
    Οι σημερινές ασκήσεις παίρνουν λίγο χρόνο και καθόλου προσπάθεια. Επαναλάμβανε την σημερινή ιδέα, και έπειτα πρόσθεσε κάποιες ιδιότητες που θεωρείς ότι έχει ένας Υιός του Θεού, αποδίδοντας τες στον εαυτό σου. Για παράδειγμα, μια εφαρμογή θα μπορούσε να είναι κάπως έτσι:

Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού.
Είμαι χαρούμενος, γαλήνιος, τρυφερός και ικανοποιημένος.

Μια άλλη θα μπορούσε να έχει αυτήν την μορφή:

Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού.
Είμαι ήρεμος, ήσυχος, βέβαιος και γεμάτος αυτοπεποίθηση.

Αν έχεις μόνο πολύ λίγη ώρα, απλά το να λες στον εαυτός σου ότι είσαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού είναι αρκετό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...