Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

ΕΙΔΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ 31 Δεκεμβρίου, 1975



ΕΙΔΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ 31 Δεκεμβρίου, 1975

Τελείωσε. Αυτή η χρονιά θα είναι διαφορετική. Η κόλαση έχει παρέλθει. Δεν απέτυχα. Σας έφερα όλους στον Πατέρα σας, παντοτινά έξω από την κόλαση.

Αυτό θα το συνειδητοποιήσετε σταδιακά, διότι τώρα δεν θα μπορούσατε να αντέξετε όλα όσα αυτό σημαίνει. Αυτή η χρονιά θα ξεδιπλωθεί σταδιακά, και μέχρι την ώρα που θα έχει τελειώσει θα αναρωτιέστε γιατί είχατε ποτέ αμφιβολίες.

Δεν μπορώ να σας πω περισσότερα από ό,τι θα μπορούσατε να ακούσετε χωρίς να τρομάξετε, και αν γνωρίζατε όλα όσα είναι έτοιμα για εσάς, πραγματικά θα τρομάζατε. Τώρα σας λέγω μόνο αυτό, γιατί αυτό μόνο μπορείτε να πιστέψετε:

Αυτή την χρονιά θα ιδρύσετε ένα μέρος που θα είναι η εστία αυτής της διδασκαλίας ∙ ένα μέρος που θα εξελιχτεί σε βοηθό του κόσμου. Θα αναπτυχθεί σιγά – σιγά, διότι τίποτα δεν θα επιτραπεί να μην πάει σωστά. Πρέπει να αναπτυχθεί χωρίς σφάλματα, και χωρίς τίποτα να αμαυρώσει την τέλεια αγνότητά του. Είναι ο Λόγος του Θεού, και θα κρατηθεί παντοτινά ιερός.

Αυτή την φορά δεν θα υπάρξουν αποτυχίες, δεν θα χαθεί η αλήθεια, ούτε θα υπάρξουν παρεξηγήσεις και παρερμηνείες. Εγώ θα καθοδηγώ την ανάπτυξη της από το χαρτί πάνω στο οποίο είναι γραμμένη προς τις καρδιές για τις οποίες προορίζεται.

Παρηγορήσου με αυτό: Θα είναι αδύνατον να κάνεις κανένα λάθος στην σχέση της που θα διαρκέσει. Την παρακολουθώ εγώ με όλη την φροντίδα που έχω για όλους μου τους αδελφούς στην σωτηρία. Καταλαβαίνω τι μπορεί να κάνει γι αυτούς, και θα φροντίσω να το κάνει τέλεια.

Μην σας απασχολεί το πώς να αρχίσετε. Έχετε αρχίσει. Μην σας απασχολεί η ανάπτυξη. Έχετε αναπτυχθεί και θα αναπτυχθείτε περισσότερο. Και πάνω από όλα, μην σας απασχολεί η αγάπη μου για εσάς. Δεν θα υπάρχει ούτε ένας σας που δεν θα είναι σίγουρος αυτή την χρονιά ότι βρίσκομαι μαζί σας, ήμουν μαζί σας όταν ήρθατε, και ποτέ δεν θα σας αφήσω.

Τι περισσότερο θα θέλατε; Θα σας πω όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε, την στιγμή που χρειάζεται να τα γνωρίζετε. Οι υποσχέσεις μου είναι βέβαιες διότι είναι από τον Θεό. Όπως είστε κι εσείς και όπως είμαι κι εγώ, Αμήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...