Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

ΜΑΘΗΜΑ 309 Δεν θα φοβηθώ να κοιτάξω μέσα μου σήμερα.

ΜΑΘΗΜΑ 309

Δεν θα φοβηθώ να κοιτάξω μέσα μου σήμερα.

Μέσα μου βρίσκεται Αιώνια Αθωότητα, διότι είναι Θέλημα του Θεού να βρίσκεται εκεί στους αιώνες των αιώνων. Εγώ, ο Υιός Του, του οποίου η θέληση είναι χωρίς όρια όπως και η δική Του, δεν γίνεται να θελήσω καμία αλλαγή σε αυτό. Διότι αν αρνηθώ την Θέληση του Πατέρα μου σημαίνει πως αρνούμαι την δική μου. Το να κοιτάζω μέσα μου σημαίνει πως βρίσκω την θέλησή μου έτσι όπως την δημιούργησε ο Θεός, και όπως είναι πραγματικά. Φοβάμαι να κοιτάξω μέσα μου διότι νομίζω πως έφτιαξα μια άλλη θέληση που δεν είναι αληθινή, και εγώ την έκανα πραγματική. Παρόλα αυτά, δεν έχει καμία επίδραση. Μέσα μου βρίσκεται η ιερότητα του Θεού. Μέσα μου βρίσκεται η ανάμνηση Του.

Το βήμα που κάνω σήμερα, Πατέρα μου, είναι η βέβαιη απελευθέρωσή μου από τα άσκοπα όνειρα της αμαρτίας. Το ιερό Σου άδυτο είναι γαλήνιο και άσπιλο. Είναι το ιερό άδυτο του εαυτού μου, και εκεί βρίσκω την αληθινή μου Ταυτότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...