Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ - Η ΠΙΣΤΗ, ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ Η ΟΡΘΗ ΟΡΑΣΗ


Η ΠΙΣΤΗ, ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ Η ΟΡΘΗ ΟΡΑΣΗ

- Από το κεφάλαιο 21, III. FAITH, BELIEF AND VISION -

1. Όλες οι ιδιαίτερες σχέσεις έχουν στόχο τους την αμαρτία. Διότι είναι δοσοληψίες με την πραγματικότητα, προς την οποία προσαρμόζεται η φαινομενική τους ένωση. Μην το ξεχνάς αυτό ∙ το να κάνεις δοσοληψίες σημαίνει ότι θέτεις κάποιο όριο, και κάθε αδελφό με τον οποίο έχεις μια περιορισμένη σχέση, τον μισείς. Μπορεί να επιχειρείς να κρατήσεις την δοσοληψία στο όνομα της «δικαιοσύνης», απαιτώντας μερικές φορές από τον εαυτό σου την πληρωμή, ίσως πιο συχνά από τον άλλον. Έτσι, στο όνομα της «δικαιοσύνης» επιχειρείς να ελαφρώσεις την ενοχή που προέρχεται από τον σκοπό που έχεις αποδεχτεί για την σχέση. Και αυτός είναι ο λόγος που το Άγιο Πνεύμα πρέπει να αλλάξει τον σκοπό της για να τον κάνει χρήσιμο γι Αυτό και ακίνδυνο για σένα.

2. Αν δεχτείς αυτή την αλλαγή, τότε έχεις δεχτεί την ιδέα να κάνεις χώρο για την αλήθεια. Η πηγή της αμαρτίας χάνεται. Μπορεί να φαντάζεσαι ότι ακόμα βιώνεις τις επιδράσεις της, αλλά δεν είναι πια ο σκοπός σου και δεν την θέλεις πλέον. Κανένας δεν αφήνει να αντικατασταθεί ένας στόχος ενώσω τον επιθυμεί, διότι τίποτα δεν είναι τόσο ποθητό και προστατευμένο όσο ένας στόχος που δέχεται ο νους. Αυτόν θα ακολουθεί, είτε δυσανασχετώντας είτε με χαρά, αλλά πάντα με πίστη και με την επιμονή που φέρνει αναπόφευκτα η πίστη. Η δύναμη της πίστης δεν αναγνωρίζεται ποτέ αν είναι τοποθετημένη στην αμαρτία. Όμως, πάντα αναγνωρίζεται αν είναι τοποθετημένη στην αγάπη.

3. Γιατί σου φαίνεται παράξενο το ότι η πίστη μπορεί να κινεί βουνά; Αυτό είναι ένα πραγματικά πολύ μικρό κατόρθωμα για μια τέτοια δύναμη. Διότι η πίστη μπορεί να κρατά τον Υιό του Θεού αλυσοδεμένο για όσο καιρό πιστεύει ότι είναι αλυσοδεμένος. Και όταν απελευθερωθεί από αυτές αυτό θα γίνει διότι απλά δεν θα πιστεύει πια σε αυτές, και θα έχει αποσύρει την πίστη ότι αυτές μπορούν να τον κρατήσουν, και θα έχει εναποθέσει την πίστη του στην ελευθερία αντί γι αυτές. Είναι αδύνατον να θέτεις ίση πίστη σε αντίθετες κατευθύνσεις. Ό,τι πίστη δίνεις στην αμαρτία την αφαιρείς από την ιερότητα. Και ό,τι προσφέρεις στην ιερότητα έχει αφαιρεθεί από την αμαρτία.

4. Η πίστη, οι πεποιθήσεις και η ορθή όραση είναι το μέσον με το οποίον επιτυγχάνεται ο στόχος της ιερότητας. Μέσω αυτών το Άγιο Πνεύμα σε οδηγεί στον αληθινό κόσμο, και σε απομακρύνει από όλες τις ψευδαισθήσεις στις οποίες έχεις θέσει την πίστη σου. Αυτή είναι η δική Του κατεύθυνση ∙ η μόνη που βλέπει ποτέ. Και όταν παρεκτρέπεσαι από την πορεία σου, Αυτό σου θυμίζει ότι δεν υπάρχει παρά μία κατεύθυνση. Η πίστη Του και τα πιστεύω Του και η όρασή Του είναι όλα για σένα. Και όταν εσύ τα έχεις δεχτεί ολοκληρωτικά στην θέση των δικών σου, δεν θα τα έχεις πλέον ανάγκη. Διότι η πίστη, η όραση και τα πιστεύω έχουν νόημα μόνο πριν φτάσεις στην κατάσταση της βεβαιότητας. Στον Ουρανό είναι άγνωστα. Εν τούτοις, στον Ουρανό φτάνεις μέσω αυτών.

5. Είναι αδύνατον ο Υιός του Θεού να έχει έλλειψη πίστης, μπορεί, όμως, να διαλέξει που θέλει να την τοποθετήσει. Η απιστία δεν είναι η έλλειψη πίστης, αλλά η πίστη στο τίποτα. Η πίστη που δίδεται στις ψευδαισθήσεις δεν στερείται δύναμης, διότι με αυτή ο Υιός του Θεού πιστεύει ότι είναι αδύναμος. Επομένως είναι άπιστος στον εαυτό του, αλλά δυνατός στην πίστη του στις ψευδαισθήσεις για τον εαυτό του. Διότι εσύ έφτιαξες την πίστη, την αντίληψη και τα πιστεύω για να τα χρησιμοποιήσεις ως μέσα απώλειας της βεβαιότητας και εύρεσης της αμαρτίας. Αυτή η παρανοϊκή κατεύθυνση ήταν δική σου επιλογή, και με την πίστη σου σε αυτό που διάλεξες, έφτιαξες αυτό που επιθυμούσες.

6. Το Άγιο Πνεύμα μπορεί να χρησιμοποιήσει όλα τα μέσα για την αμαρτία με τα οποία εσύ επιδίωξες να την βρεις. Αλλά με τον τρόπο που τα χρησιμοποιεί Αυτό σε οδηγούν μακριά από την αμαρτία, διότι ο δικός Του σκοπός βρίσκεται στην αντίθετη κατεύθυνση. Αυτό βλέπει τα μέσα που χρησιμοποιείς, αλλά όχι τον σκοπό για τον οποίο τα έφτιαξες. Δεν θέλει να σου τα πάρει, διότι βλέπει την αξία τους ως μέσα γι αυτό που θέλει Αυτό για σένα. Εσύ έφτιαξες την αντίληψη ότι θα μπορούσες να διαλέξεις ανάμεσα στους αδελφούς σου, και να αναζητήσεις την αμαρτία μαζί τους. Το Άγιο Πνεύμα βλέπει την αντίληψη ως μέσον για να σε διδάξει ότι το όραμα μιας ιερής σχέσης είναι το μόνο που θέλεις να δεις. Τότε θα δώσεις την πίστη σου στην ιερότητα, επιθυμώντας και πιστεύοντας σε αυτήν χάρη στην επιθυμία σου.

7. Η πίστη και τα πιστεύω επισυνάπτονται στην όραση, όπως όλα τα μέσα που κάποτε υπηρετούσαν την αμαρτία τώρα παίρνουν νέα κατεύθυνση προς την ιερότητα. Διότι αυτό που θεωρείς αμαρτία είναι ο περιορισμός, και όποιον προσπαθείς να περιορίσεις στο σώμα τον μισείς διότι φοβάσαι. Με την άρνησή σου να τον συγχωρήσεις, θέλεις να τον καταδικάσεις στο σώμα διότι τα μέσα για την αμαρτία σου είναι αγαπητά. Κι έτσι το σώμα έχει την πίστη και την βεβαιότητά σου. Αλλά η ιερότητα θα απελευθέρωνε τον αδελφό σου, αφαιρώντας το μίσος απομακρύνοντας τον φόβο, όχι σαν σύμπτωμα, αλλά στην πηγή του.

8. Εκείνοι που θέλουν να ελευθερώσουν τους αδελφούς τους από το σώμα δεν μπορεί να έχουν κανένα φόβο. Έχουν αποκηρύξει τα μέσα για την αμαρτία επιλέγοντας να αφήσουν όλους τους περιορισμούς να απομακρυνθούν. Εφόσον επιθυμούν να κοιτούν τους αδελφούς τους μέσα στην ιερότητα, η δύναμη της πίστης τους βλέπει πολύ πέρα από το σώμα, στηρίζοντας την ορθή όραση, και όχι παρακωλύοντάς την. Αλλά πρώτα επέλεξαν να αναγνωρίσουν το πόσο η πίστη τους είχε περιορίσει την κατανόηση τους για τον κόσμο, επιθυμώντας να θέσουν την δύναμή της κάπου αλλού για να τους δοθεί μία άλλη οπτική. Τα θαύματα που ακολουθούν αυτή την απόφαση γεννιούνται κι αυτά από την πίστη. Διότι σε όλους όσους επέλεξαν να κοιτάξουν μακριά από την αμαρτία δίδεται η ορθή όραση, και οδηγούνται στην ιερότητα.

9. Εκείνοι που πιστεύουν στην αμαρτία πρέπει να νομίζουν ότι το Άγιο Πνεύμα ζητά θυσίες, διότι έτσι πιστεύουν ότι επιτυγχάνεται ο δικός τους σκοπός. Αδελφέ μου, το Άγιο Πνεύμα γνωρίζει ότι η θυσία δεν φέρνει τίποτα. Δεν κάνει δοσοληψίες. Κι αν εσύ επιζητάς να Το περιορίσεις, θα Το μισείς επειδή φοβάσαι. Το δώρο που σου έχει δώσει το Άγιο Πνεύμα είναι πολύ περισσότερο από οτιδήποτε βρίσκεται από αυτή την πλευρά του Ουρανού. Η στιγμή για την αναγνώρισή του πλησιάζει. Ένωσε την επίγνωσή σου με ό,τι είναι έχει ήδη ενωθεί. Η πίστη που δίνεις στον αδελφό σου μπορεί να το πετύχει αυτό. Διότι Αυτό που αγαπά τον κόσμο τον βλέπει για λογαριασμό σου, χωρίς ούτε μια κηλίδα αμαρτίας πάνω του, και μέσα στην αθωότητα που κάνει την θέασή του τόσο ωραία όσο ο Ουρανός.

10. Η πίστη σου στην θυσία της έχει δώσει μεγάλη δύναμη στα μάτια σου ∙ μόνο που δεν συνειδητοποιείς ότι δεν βλέπεις εξαιτίας αυτής. Διότι η θυσία απαιτείται από ένα σώμα προς ένα άλλο σώμα. Ο νους δεν θα μπορούσε ούτε να την ζητά ούτε να την λαμβάνει από μόνος του. Και ούτε και το σώμα δεν θα μπορούσε να το κάνει. Η πρόθεση βρίσκεται στο νου, που προσπαθεί να χρησιμοποιήσει το σώμα για να εκπληρώσει το μέσον για την αμαρτία στην οποία πιστεύει ο νους. Επομένως, η ένωση νου και σώματος είναι μια αναπόφευκτη πεποίθηση εκείνων που δίνουν αξία στην αμαρτία. Κι έτσι η θυσία είναι αναπόφευκτα ένα μέσον περιορισμού, άρα και μίσους.

11. Νομίζεις ότι το Άγιο Πνεύμα ασχολείται με αυτό; Αυτό δεν δίνει κάτι από το οποίο σκοπός Του είναι να σε απομακρύνει. Νομίζεις ότι θέλει να σε στερήσει από κάτι για το καλό σου. Αλλά το «καλό» και η «στέρηση» είναι αντίθετα, και δεν είναι δυνατόν η ένωσή τους να έχει κάποιο νόημα. Είναι σαν να λες ότι η σελήνη και ο ήλιος είναι ένα διότι βγαίνουν την νύχτα και την ημέρα, άρα πρέπει να είναι ενωμένα. Όμως, η θέαση του ενός δεν είναι παρά το σημάδι ότι το άλλο έχει εξαφανιστεί από την θέαση. Ούτε είναι δυνατόν αυτό που δίνει φως να είναι ένα με αυτό που βασίζεται στο σκοτάδι για να γίνει ορατό. Ούτε να απαιτεί την θυσία του άλλου. Εν τούτοις, το καθένα από αυτά εξαρτάται από την απουσία του άλλου.

12. Το σώμα φτιάχτηκε για να γίνει θυσία στην αμαρτία, και στο σκοτάδι έτσι εξακολουθείς να το βλέπεις. Όμως, στο φως της ορθής όρασης έχει εντελώς διαφορετική οπτική. Μπορείς να έχεις πίστη σε αυτό για να υπηρετήσει τον στόχο του Αγίου Πνεύματος, και να του δώσεις δύναμη να υπηρετήσει ως μέσον για να βοηθήσει τους τυφλούς να δουν. Αλλά όταν δουν, κοιτάζουν πέρα από αυτό, και το ίδιο κι εσύ. Η πίστη και η βεβαιότητα που του έδωσες ανήκουν κάπου πέρα από αυτό. Έδωσες την αντίληψη και την πίστη από το νου στο σώμα. Άφησέ τες τώρα να επιστραφούν σε αυτό από το οποίο προήλθαν, που μπορεί ακόμα να τις χρησιμοποιήσει για να σωθεί από ό,τι έφτιαξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...