Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ - Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Εισαγωγή



- Από το Κεφάλαιο 14, TEACHING FOR TRUTH, Introduction-

Ναι, είσαι πραγματικά ευλογημένος. Όμως σε αυτό τον κόσμο δεν το γνωρίζεις. Αλλά έχεις τα μέσα για να το μάθεις και να το δεις ξεκάθαρα. Το Άγιο Πνεύμα χρησιμοποιεί την λογική τόσο εύκολα όσο το εγώ, μόνο που τα δικά Του συμπεράσματα δεν είναι παρανοϊκά. Παίρνουν μια εντελώς αντίθετη κατεύθυνση, δείχνοντας καθαρά προς τον Ουρανό όπως το εγώ δείχνει προς το σκοτάδι και τον θάνατο. Έχουμε ακολουθήσει πολλή από την λογική του εγώ, κι έχουμε δει πολλά από τα λογικά της αποτελέσματα. Κι έχοντας δει αυτά, έχουμε συνειδητοποιήσει ότι δεν μπορούν να γίνουν ορατά παρά μόνο στις ψευδαισθήσεις, διότι εκεί μόνο η φαινομενική τους καθαρότητα φαίνεται πως γίνεται καθαρά ορατή. Τώρα ας στραφούμε μακριά από αυτά, κι ας ακολουθήσουμε την απλή λογική με την οποία το Άγιο Πνεύμα διδάσκει τα απλά συμπεράσματα που μιλούν για την αλήθεια, και μόνο για την αλήθεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...