Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

ΗΣΥΧΑΣΕ ΚΑΙ ΑΚΟΥ! - Ο,ΤΙ ΔΙΝΕΙΣ ΤΟ ΔΙΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ.



- Κάποιες οδηγίες για το μάθημα 143 -

Το πρωί ξεκινώντας την ημέρα σου αφιερώνεις πέντε λεπτά σε αυτή την σκέψη:

«Ο νους μου κρατά μόνο ό,τι σκέφτομαι μαζί με τον Θεό.»

Αρχίζεις με αυτή την προσευχή και ζητάς να μην κάνεις σκέψεις μόνος σου. Και όταν έρχονται μην τις κρατάς, να τις απελευθερώνεις . Καλείς έτσι τον Σύντροφο και Δάσκαλό σου να φέρνει σκέψεις αγάπης και Τον τοποθετείς υπεύθυνο όλων των σκέψεων που θα λάβεις αυτή την ημέρα. Έτσι η επικοινωνία με τον Κύριο των Ουρανών θα είναι δική σου, όπως Εκείνος επιθυμεί να είναι πάντα.

Μετά από αυτή την προετοιμασία, διαβάζεις τις δύο ιδέες που έχουν οριστεί για την σημερινή ημέρα.

(125) Ησυχάζω και λαμβάνω το Λόγο του Θεού σήμερα.

(126) Ό,τι δίνω το δίνω στον εαυτό μου.

Και οι δύο αυτές ιδέες συμπληρώνουν την πρώτη.

Σου υπενθυμίζουν να παραδώσεις ολοκληρωτικά τον έλεγχο και σήμερα.

Μπορεί να έχεις ανησυχίες για το μέλλον ή μπορεί ακόμα και να είσαι ενθουσιασμένος για κάποιο γεγονός.

Το μάθημα όμως σου υπενθυμίζει ότι ΟΛΕΣ οι σκέψεις που κάνεις από μόνος σου, καλές και κακές, δεν έχουν κανένα νόημα και είναι ανούσιες. Σου υπενθυμίζει την αλήθεια και σε επαναφέρει στην πορεία σου.

ΗΣΥΧΑΣΕ και άκουσε!!! Κράτα μόνο τις σκέψεις που κάνεις μαζί με τον Θεό.

Παράδωσε όλες σου τις επιθυμίες! Απελευθέρωσέ τες!

Και το Άγιο Πνεύμα θα πηγαίνει μπροστά και θα σου ετοιμάζει τον δρόμο, έτσι ώστε η διαδρομή σου να είναι ομαλή, εύκολη με όσο το δυνατόν λιγότερη προσπάθεια.

Μα θα μου πεις, πως γίνεται να μην κάνω καμία άλλη σκέψη ή να μην έχω επιθυμίες;

Οι σκέψεις και οι επιθυμίες θα έρχονται, αλλά εσύ θα βρίσκεσαι σε εγρήγορση και κάθε μια που έρχεται θα την παραδίδεις απελευθερώνοντάς την:

- Αυτή την σκέψη την παραδίδω στο Άγιο Πνεύμα να την χρησιμοποιήσει για την σωτηρία. Εγώ ησυχάζω, ακούω και έχω εμπιστοσύνη.

Έτσι η ζωή σου δεν θα είναι πια ένας φρενήρης αγώνας δρόμου.

Σήμερα δεν μιλάς! Μόνο ακούς!

Δώσε αυτή την ησυχία στον εαυτό σου, και θα την δίνεις και στους άλλους.

Είσαι ήρεμος και χαρίζεις ηρεμία.

Συγχωρείς τους άλλους και συγχωρείς και τον εαυτό σου.

Όταν είσαι αγχωμένος, μόνο άγχος μπορείς να μεταδώσεις. Όταν είσαι ανασφαλής, δίνεις την ανασφάλειά σου και στους αδελφούς σου.

Δεν μπορείς να είσαι χρήσιμος στους άλλους, αν πρώτα απ’ όλα δεν είσαι στον εαυτό σου.

Γι αυτό, ο νους σου ας κρατά μόνο τις σκέψεις που μοιράζεσαι με τον Θεό.

Ησύχασε και άκου.

Και ό,τι δίνεις θα το δίνεις και στον εαυτό σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...