Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

ΜΑΘΗΜΑ 112


Για την πρωινή και την βραδινή επανάληψη:

(93) «Το Φως, η χαρά και η γαλήνη ενοικούν μέσα μου.»

Είμαι ο οίκος του φωτός, της χαράς και της γαλήνης. Τα καλωσορίζω στον οίκο που μοιράζομαι με τον Θεό, διότι είμαι μέρος δικό Του.

(94) «Είμαι έτσι όπως με δημιούργησε ο Θεός»

Θα παραμείνω για πάντα έτσι όπως ήμουν, όταν δημιουργήθηκα από Εκείνον που ποτέ δεν αλλάζει, σαν τον Εαυτό Του. Και είμαι ένα με Αυτόν, και Αυτός με μένα.

Στην ώρα:

«Το Φως και η χαρά και η γαλήνη ενοικούν μέσα μου.»

Στην μισή ώρα:

«Είμαι έτσι όπως με δημιούργησε ο Θεός»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...