Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

ΜΑΘΗΜΑ 18 Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα της όρασής μου.

Αυτό είναι το μάθημα για τις 18 Ιανουαρίου. Το βάζω από σήμερα για να είναι έτοιμο για την πρωινή σας άσκηση.


Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα της όρασής μου.

Η σημερινή ιδέα είναι άλλο ένα βήμα για να μάθεις ότι οι σκέψεις που προκαλούν αυτά που βλέπεις δεν είναι ποτέ ουδέτερες ή ασήμαντες. Επίσης τονίζει την σημασία της ιδέας ότι τα μυαλά είναι συνδεδεμένα, στην οποία θα δοθεί μεγαλύτερη έμφαση αργότερα.

Η σημερινή ιδέα δεν αναφέρεται τόσο στο τι βλέπεις, όσο στο πως το βλέπεις. Έτσι, αυτή η άσκηση για σήμερα δίνει έμφαση σε αυτή την πλευρά της αντίληψης. Οι τρεις ή τέσσερις περίοδοι πρακτικής θα έπρεπε να γίνουν με τον ακόλουθο τρόπο:

Κοίταξε γύρω σου, επιλέγοντας αντικείμενα για την εφαρμογή της σημερινής ιδέας όσο το δυνατόν πιο τυχαία, κα κράτησε την ματιά σου στο κάθε ένα όσο χρειάζεται για να πεις:

Δεν βιώνω μόνο εγώ το αποτέλεσμα που έχει το πώς βλέπω ____________.

Κατέληξε κάθε περίοδο πρακτικής επαναλαμβάνοντας την πιο γενική δήλωση:

Δεν βιώνω μόνο εγώ το αποτέλεσμα που έχει το πώς βλέπω τα πράγματα.
Περίπου ένα λεπτό, ή ακόμα και λιγότερο, θα είναι αρκετό για κάθε περίοδο πρακτικής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...