Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ - Η ΣΥΓΧΥΣΗ ΠΟΝΟΥ ΚΑΙ ΧΑΡΑΣ



- Από το κεφάλαιο 7, THE CONFUSION OF PAIN AND JOY –

Η ΣΥΓΧΥΣΗ ΠΟΝΟΥ ΚΑΙ ΧΑΡΑΣ.

1. Η Βασιλεία των Ουρανών είναι το αποτέλεσμα των προϋποθέσεών της, ακριβώς όπως είναι κι αυτός ο κόσμος. Μπορεί να έχεις φέρει τον τρόπο συλλογισμού του εγώ στην λογική κατάληξή του, η οποία είναι η παντελής σύγχυση για τα πάντα. Αν πραγματικά έβλεπες αυτό το αποτέλεσμα δεν μπορεί να το ήθελες. Ο μόνος λόγος που θα μπορούσες ποτέ να θέλεις κάποιο μέρος από αυτό, είναι επειδή δεν το βλέπεις στο σύνολό του. Είσαι πρόθυμος να δεις τις προϋποθέσεις του εγώ, αλλά όχι την λογική κατάληξή τους. Δεν είναι πιθανόν να έχεις κάνει το ίδιο και με τις προϋποθέσεις του Θεού; Οι δημιουργίες σου είναι η λογική έκβαση των δικών Του προϋποθέσεων. Η Σκέψη Του το έχει διασφαλίσει αυτό για σένα. Βρίσκονται ακριβώς εκεί όπου ανήκουν. Ανήκουν στο νου σου ως μέρος της ταύτισής σου με τον δικό Του, αλλά η κατάσταση του νου σου και η αναγνώριση του τι βρίσκεται μέσα σε αυτόν εξαρτάται από το τι πιστεύεις εσύ για το νου σου. Όποιες και να είναι αυτές οι πίστεις, είναι οι προϋποθέσεις που θα καθορίζουν το τι δέχεσαι μέσα στο νου σου.

2. Είναι σίγουρα ξεκάθαρο ότι μπορείς να δεχτείς μέσα στο νου σου ό,τι δεν βρίσκεται εκεί, αλλά και να αρνηθείς αυτό που είναι εκεί. Εν τούτοις την λειτουργία που ο Θεός ο Ίδιος έδωσε στο νου σου μέσω του δικού Του μπορείς να την αρνηθείς αλλά όχι να την εμποδίσεις. Είναι η λογική έκβαση αυτού που είσαι πραγματικά. Η ικανότητα να βλέπεις ένα λογικό αποτέλεσμα εξαρτάται από την προθυμία σου να το δεις, αλλά η αλήθεια του δεν έχει καμία σχέση με την προθυμία σου. Η αλήθεια είναι η Θέληση του Θεού. Όταν μοιράζεσαι την Θέλησή Του μοιράζεσαι ό,τι γνωρίζει Αυτός. Όταν αρνείσαι ότι η Θέλησή Του είναι δική σου, αρνείσαι την Βασιλεία Του και την δική σου.

3. Το Άγιο Πνεύμα θα σε κατευθύνει μόνο έτσι ώστε να αποφεύγεις τον πόνο. Σίγουρα κανένας δεν θα είχε αντίρρηση γι αυτό τον στόχο αν τον αναγνώριζε. Το πρόβλημα δεν είναι το αν ό,τι λέει το Άγιο Πνεύμα είναι αληθές, αλλά το αν εσύ θέλεις να ακούσεις τι λέει. Εσύ δεν αναγνωρίζεις τι είναι οδυνηρό περισσότερο από το τι σου φέρνει χαρά, και μάλιστα, έχεις την τάση να συγχέεις αυτά τα δύο. Η κύρια λειτουργία του το Αγίου Πνεύματος είναι να σε διδάξει να τα ξεχωρίζεις. Αυτό που φέρνει χαρά σε σένα είναι οδυνηρό για το εγώ, και όσο βρίσκεσαι σε αμφιβολία για το τι είσαι, θα βρίσκεσαι σε σύγχυση όσον αφορά την χαρά και τον πόνο. Αυτή η σύγχυση είναι η αιτία της όλης ιδέας της θυσίας. Αν υπακούς το Άγιο Πνεύμα, παραιτείσαι από το εγώ. Αλλά δεν θα θυσιάζεις τίποτα. Αντίθετα, θα κερδίζεις τα πάντα.. Αν το πίστευες αυτό, δεν θα υπήρχε σύγκρουση.

4. Αυτός είναι ο λόγος που χρειάζεται να αποδεικνύεις το προφανές στον εαυτό σου. Δεν είναι προφανές για σένα. Πιστεύεις ότι κάνοντας το αντίθετο από την Θέληση του Θεού μπορεί να είναι καλύτερο για σένα. Επίσης πιστεύεις ότι είναι δυνατόν να κάνεις το αντίθετο από την Θέληση του Θεού. Επομένως, πιστεύεις ότι μία αδύνατη επιλογή είναι ανοιχτή για σένα, μια επιλογή που είναι και τρομακτική και επιθυμητή. Εν τούτοις, ο Θεός βούλεται. Δεν εύχεται. Η δική σου θέληση είναι το ίδιο ισχυρή με την δική Του διότι είναι δική Του. Μπορεί να εύχεσαι το αδύνατον, αλλά μπορείς να βούλεσαι μόνο μαζί με τον Θεό. Αυτή είναι η αδυναμία του εγώ και η δική σου δύναμη.

5. Το Άγιο Πνεύμα πάντα συμπαρατάσσεται μαζί σου και με την δύναμή σου. Όσο αποφεύγεις την καθοδήγησή Του με οιοδήποτε τρόπο, θέλεις να είσαι αδύναμος. Εν τούτοις, η αδυναμία είναι τρομακτική. Τι άλλο, λοιπόν, μπορεί να σημαίνει αυτή η απόφαση, εκτός από το ότι θέλεις να είσαι φοβισμένος; Το Άγιο Πνεύμα ποτέ δεν ζητά θυσίες, το εγώ όμως πάντα ζητά. Όταν βρίσκεσαι σε σύγχυση γι αυτή την διάκριση σε κίνητρο, αυτό μπορεί να συμβαίνει μόνο λόγω προβολής. Η προβολή είναι μια σύγχυση κινήτρων, και δεδομένης αυτής της σύγχυσης, η εμπιστοσύνη καθίσταται αδύνατη. Κανένας δεν υπακούει με χαρά έναν οδηγό που δεν εμπιστεύεται, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο οδηγός είναι αναξιόπιστος. Σε αυτή την περίπτωση, σημαίνει πάντα ότι αναξιόπιστος είναι αυτός που ακολουθεί. Όμως, και αυτό, είναι απλά θέμα της δικής του πίστης. Πιστεύοντας ότι μπορεί να προδίδει, πιστεύει ότι τα πάντα μπορούν να τον προδίδουν. Εν τούτοις, αυτό γίνεται μόνο επειδή αυτός έχει επιλέξει να ακολουθήσει ψευδή καθοδήγηση. Ανίκανος να ακολουθήσει αυτή την καθοδήγηση δίχως φόβο, συνδέει τον φόβο με την καθοδήγηση, και αρνείται εντελώς να ακολουθήσει οποιαδήποτε καθοδήγηση. Δεν είναι παράξενο που το αποτέλεσμα αυτή της απόφασης είναι η σύγχυση.

6. Το Άγιο Πνεύμα είναι απόλυτα αξιόπιστο, όπως κι εσύ. Ο Θεός ο Ίδιος σε εμπιστεύεται, άρα η αξιοπιστία σου είναι αναμφισβήτητη. Πάντα θα παραμένει πέρα από αμφισβήτηση, όσο και να το αμφισβητείς εσύ. Είπα και προηγουμένως ότι εσύ είσαι η Θέληση του Θεού. Η Θέλησή Του δεν είναι μια άσκοπη επιθυμία, και η ταύτισή σου με την Θέλησή Του δεν είναι προαιρετική, εφόσον είναι αυτό που είσαι. Το να μοιράζεσαι την Θέλησή Του μαζί μου, στην πραγματικότητα δεν είναι ανοιχτό προς επιλογή, παρόλο που έτσι φαίνεται. Όλος ο διαχωρισμός βασίζεται σε αυτό το σφάλμα. Η μόνη διέξοδος από το σφάλμα είναι ν’ αποφασίσεις ότι δεν χρειάζεται ν’ αποφασίσεις τίποτα. Τα πάντα σου έχουν δοθεί με απόφαση του Θεού. Αυτή είναι η Θέλησή Του, και εσύ δεν μπορείς να την ακυρώσεις.

7. Ακόμα και το προνόμιο της απελευθέρωσης από τις λανθασμένες αποφάσεις, που το εγώ περιφρουρεί με τόσο ζήλο, δεν επιτυγχάνεται από δική σου επιθυμία. Επιτεύχθηκε για σένα από την Θέληση του Θεού, ο Οποίος δεν σε έχει αφήσει χωρίς υποστήριξη. Η Φωνή Του θα σε διδάξει πώς να ξεχωρίζεις τον πόνο από την χαρά, και θα σε οδηγήσει έξω από την σύγκρουση που έχεις φτιάξει εσύ. Δεν υπάρχει σύγκρουση μέσα στο νου ενός Υιού του Θεού, του οποίου η θέληση πρέπει να είναι η Θέληση του Πατέρα, διότι η Θέληση του Πατέρα είναι ο Υιός Του.

8. Τα θαύματα βρίσκονται σε συμφωνία με την Θέληση του Θεού, του Οποίου την Θέληση δεν γνωρίζεις διότι βρίσκεσαι σε σύγχυση για το τι θέλεις εσύ. Αυτό σημαίνει ότι βρίσκεσαι σε σύγχυση για το τι είσαι. Αν είσαι η Θέληση του Θεού και δεν δέχεσαι την Θέλησή Του, τότε αρνείσαι την χαρά. Το θαύμα είναι επομένως ένα μάθημα για το τι είναι η χαρά. Όντας ένα μάθημα στο μοίρασμα είναι ένα μάθημα στην αγάπη, η οποία είναι χαρά. Άρα κάθε θαύμα είναι ένα μάθημα στην αλήθεια, και προσφέροντας την αλήθεια μαθαίνεις την διαφορά ανάμεσα στον πόνο και την χαρά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...