Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

ΜΑΘΗΜΑ 310 Με αφοβία και αγάπη περνώ την σημερινή μέρα.

Αυτή την ημέρα, Πατέρα μου, επιθυμώ να την περάσω μαζί με Σένα, όπως Εσύ έχεις επιλέξει ότι θα πρέπει να είναι όλες οι μέρες μου. Και αυτό που θα βιώσω δεν είναι καθόλου από τον χρόνο. Η χαρά που έρχεται σε μένα δεν είναι των ημερών ούτε των ωρών, διότι έρχεται από τον Ουρανό προς τον Υιό Σου. Αυτή η ημέρα θα είναι η γλυκιά υπενθύμισή Σου για να Σε θυμηθώ, το γλυκό κάλεσμά Σου προς τον ιερό Σου Υιό, το σημάδι ότι η χάρις Σου έχει έρθει σε μένα, και ότι είναι το Θέλημά Σου να είμαι ελεύθερος σήμερα.

Αυτή την ημέρα, την περνούμε μαζί, εσύ κι εγώ. Και όλος ο κόσμος ενώνεται μαζί μας στο τραγούδι των ευχαριστιών και της χαράς μας προς Αυτόν ο Οποίος μας έδωσε την σωτηρία, και μας απελευθέρωσε. Επανερχόμαστε στην ειρήνη και στην ιερότητα. Δεν υπάρχει χώρος για τον φόβο μέσα μας σήμερα, διότι έχουμε καλωσορίσει την αγάπη μέσα στις καρδιές μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...