Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

ΜΑΘΗΜΑ 180



Ο Θεός είναι μόνο Αγάπη, άρα το ίδιο είμαι κι εγώ.


(169) Με την χάρη Του ζω. Με την χάρη Του απελευθερώνομαι.

Ο Θεός είναι μόνο Αγάπη, άρα το ίδιο είμαι κι εγώ.

(170) Δεν υπάρχει καμία σκληρότητα στον Θεό, άρα ούτε και σε μένα.

Ο Θεός είναι μόνο Αγάπη, άρα το ίδιο είμαι κι εγώ.


----------και κάποια σχόλια με πολύ αγάπη!!

Αυτά τα μαθήματα εξηγούνται από μόνα τους. Δεν χρειάζονται καμιά περεταίρω επεξήγηση και σχόλιο. Ο Θεός μου έχει δώσει την χάρη Του και με αυτήν ζω σύμφωνα με το Θέλημά Του. Μέσα στην απόλυτη ευτυχία και την τέλεια ειρήνη.

Ο Θεός είναι μόνο Αγάπη, άρα δεν υπάρχει καμιά σκληρότητα και διάθεση τιμωρίας σε Αυτόν. Ούτε και είναι δυνατόν να υπάρχει σκληρότητα σε μένα αφού κι εγώ είμαι Αγάπη, όπως με δημιούργησε Εκείνος.

Αυτό είναι όλο!

Τα Μαθήματα Θαυμάτων δεν είναι περίπλοκα. Είναι το πιο απλό πράγμα στον κόσμο όταν αποφασίσεις να δεχτείς ότι είσαι τέλειος όπως σε δημιούργησε ο Θεός. δεν υπάρχει τίποτα στην πραγματικότητα για να θεραπεύσεις. Δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα. Δεν υπάρχει τίποτα για να συγχωρήσεις, ούτε πουθενά να πας.

Υπάρχει μόνο το τώρα. Η χάρη Του σου έχει δοθεί και είναι δική σου. Η χάρη Του σε απελευθερώνει από όλες τις ψευδαισθήσεις σου.

Και αυτό συμβαίνει σήμερα!
Τώρα!

Υπάρχει μόνο ο Νους του Θεού. Ο χρόνος και ο χώρος δεν υπάρχουν.

Και ορίστε ένα σπουδαίο απόσπασμα από τον Τσαρλς Φίλμορ:

«Ο άνθρωπος ποτέ δεν μπορεί να διακρίνει περισσότερο από ένα μέρος του κύκλου μέσα στον οποίο κινείται, παρόλο που οι δυνάμεις και οι δυνατότητές του έχουν απέραντο δυναμικό επέκτασης. Ανακαλύπτει μια ικανότητα μέσα του και την καλλιεργεί μέχρι να ανοιχτεί μέσα σε ένα σύμπαν σχετικών ικανοτήτων. Όσο πιο πολύ εμβαθύνει μέσα στο νου, τόσο διευρύνονται οι ορίζοντες του, μέχρι να αναγκαστεί ν’ αναγνωρίσει ότι δεν είναι το προσωπικό, περιορισμένο πράγμα που φαίνεται ότι είναι, αλλά η εστίαση μια απεριόριστης ιδέας.»

«Αυτή η ιδέα περιέχει εμπεριέχει ανεξάντλητες δυνατότητες. Αυτές οι δυνατότητες προβάλλονται στην συνειδητότητά του ανθρώπου όπως μια εικόνα αντανακλάται μέσα σε έναν καθρέφτη, και μέσω των δυνάμεων με τις οποίες είναι προικισμένος, τις υλοποιεί.»

«Ο Θεός είναι ζωή, και όπου υπάρχει ο παλμός της ζωής, εκεί βρίσκεται και ο Θεός.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...