Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

ΜΑΘΗΜΑ 179



Ο Θεός είναι μόνο Αγάπη, άρα το ίδιο είμαι κι εγώ.


(167) Υπάρχει μόνο μια ζωή, και αυτή την μοιράζομαι με τον Θεό.

Ο Θεός είναι μόνο Αγάπη, άρα το ίδιο είμαι κι εγώ.

(168) Η χάρη Σου μου έχει δοθεί. Την διεκδικώ τώρα.

Ο Θεός είναι μόνο Αγάπη, άρα το ίδιο είμαι κι εγώ.

---ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ…

Τα Μαθήματα Θαυμάτων δεν είναι καθόλου δύσκολα. Είναι απλούστατα!

Μάλιστα, αυτός είναι ο λόγος που μπορεί να σε δυσκολεύουν.

Από τότε που ήρθες πάνω σε αυτόν τον πλανήτη, αγωνίζεσαι να κτίσεις ένα ισχυρό εγώ. Οι πάντες συνηγορούσαν σε αυτό. Το σχολείο, η οικογένεια, η κοινωνία, το ομαδικό ασυνείδητο που βρήκες διαμορφωμένο και έτοιμο από τόσες και τόσες ενσαρκώσεις με τις ανάλογες προβολές τους. Το εγώ σου λέει ότι η ζωή είναι δύσκολη και ανταγωνιστική, γεμάτη κινδύνους και απειλές. Σου λέει να μην έχεις εμπιστοσύνη σε κανέναν. Σε προτρέπει να είσαι έτοιμος για το χειρότερο.

Και τώρα έρχονται τα Μαθήματα Θαυμάτων και σου λένε ότι είσαι μόνο αγάπη, γιατί ο Θεός είναι μόνο Αγάπη!

Ότι η ζωή είναι Αγάπη!!

Ότι κάθε ώρα και στιγμή βρίσκεσαι μέσα στον Θεό, και μοιράζεσαι την ζωή σου μαζί Του!
Δεν υπάρχει τίποτα εκεί έξω από το οποίο να κινδυνεύεις και να απειλείσαι. Δεν υπάρχουν άλλοι άνθρωποι που να θέλουν να σου κάνουν κακό!

Παντού είσαι εσύ, και προβολές του νου σου.

Τόσο απλό που καταντά απίστευτο!
ΛΥΤΡΩΤΙΚΟ!

Δεν σου αρέσουν οι προβολές που βλέπεις;

Είσαι ελεύθερος να δεις διαφορετικά και να τις αλλάξεις. Είσαι ελεύθερος να αλλάξεις το όνειρο που βλέπεις.

Από εφιάλτη να το κάνεις ευλογία. Δεν είναι παρά όνειρο. Συγχωρείς και αλλάζεις συχνότητα!

Έχεις μόνο μια ζωή και την μοιράζεσαι με τον Θεό, γιατί είσαι κι εσύ μόνο Αγάπη, όπως κι Αυτός που σε δημιούργησε.

Σου έχει δώσει την χάρη Του και σε θέλει κοντά Του. Σου έχει δώσει την χάρη Του και το Θέλημά Του είναι να είσαι απόλυτα ευτυχισμένος.

Διεκδίκησε την χάρη Του τώρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...