Σάββατο 26 Ιουνίου 2010

ΜΑΘΗΜΑ 177

Ο Θεός είναι μόνο Αγάπη, άρα το ίδιο είμαι κι εγώ.

(163) Δεν υπάρχει θάνατος. Ο Υιός του Θεού είναι ελεύθερος.

Ο Θεός είναι μόνο Αγάπη, άρα το ίδιο είμαι κι εγώ.

(164) Τώρα είμαστε ένα με Αυτόν ο Οποίος είναι η Πηγή μας.

Ο Θεός είναι μόνο Αγάπη, άρα το ίδιο είμαι κι εγώ.

ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ……..

Δεν υπάρχει θάνατος!!

Δεν είναι καταπληκτικό;

Είσαι ελεύθερος!
Πως είναι δυνατόν να υπάρχει θάνατος αφού ο Θεός είναι μόνο Αγάπη; Είναι δυνατόν να υπάρχει κάτι που Αυτός δεν δημιούργησε;

Θάνατος είναι: η λύπη, ο φόβος, το άγχος, ο θυμός, η έλλειψη πίστης και εμπιστοσύνης, η ζήλια, ο φθόνος, η έγνοια για το σώμα και για το τι θα γίνει στο μέλλον. Όλα αυτά είναι θάνατος. Όλα τα συναισθήματα που δεν είναι απόλυτη γαλήνη και χαρά είναι θάνατος.

Πως είναι δυνατόν λοιπόν όλα αυτά να είναι πραγματικά; Αφού είμαστε Αγάπη όπως ο Θεός που μας δημιούργησε. Είμαστε ένα με Αυτόν που είναι η Πηγή μας. Άρα όλα αυτά τα συναισθήματα δεν είναι παρά μια ψευδαίσθηση.

Δεν έχουμε παρά να συγχωρήσουμε αυτά τα συναισθήματα, τους ανθρώπους που νομίζουμε ότι μας τα προκαλούν, αλλά και τον εαυτό μας που ενέδωσε στον πειρασμό της ψευδαίσθησης και πίστεψε σε αυτά. Δεν κάναμε παρά ένα σφάλμα. Ευτυχώς όμως, μέσα στο μυαλό μας κατοικεί ο Φίλος και Δάσκαλός μας που διορθώνει όλα όσα Του παραδίδουμε.

«Συγχώρεσε τις ψευδαισθήσεις μας, Πατέρα, και βοήθησέ μας να δεχτούμε την αληθινή σχέση μας μαζί Σου, στην οποία δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις, και ούτε γίνεται ποτέ να εισέλθουν. Η ιερότητά μας είναι δική Σου. Τι μπορεί να υπάρχει μέσα σε μας που να χρειάζεται συγχώρεση όταν η δική Σου είναι τέλεια; Ο ύπνος της λήθης είναι μόνο η απροθυμία μας να θυμηθούμε την συγχώρεση Σου και την Αγάπη Σου. Ας μην περιπλανιόμαστε στον πειρασμό, γιατί ο πειρασμός του Υιού του Θεού δεν είναι δικό Σου Θέλημα. Και ας λάβουμε μόνο ό,τι Εσύ έχεις δώσει, και ας δεχτούμε μόνο αυτό μέσα στο νου που Εσύ δημιούργησες και αγαπάς. Αμήν.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...