Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

ΜΑΘΗΜΑ 176

Ο Θεός δεν είναι παρά Αγάπη , άρα το ίδιο είμαι κι εγώ

(161) Δώσε μου την ευλογία σου, ιερέ Υιέ του Θεού.

Ο Θεός δεν είναι παρά Αγάπη , άρα το ίδιο είμαι κι εγώ


(162) Είμαι έτσι όπως με δημιούργησε ο Θεός.

Ο Θεός δεν είναι παρά Αγάπη , άρα το ίδιο είμαι κι εγώ


----------και μερικά σχόλια.---

Βρισκόμαστε αναμεσίς μίας παγκόσμιας αλλαγής. Αν νομίζεις ότι η ζωή συνεχίζεται έτσι όπως πάντα, τότε θα έρθεις κατά πρόσωπο με σκληρές εκπλήξεις. Ο κόσμος αλλάζει πολύ γρήγορα. Υπάρχει μία μεγάλη επιτάχυνση σε όλους τους τομείς. Ό,τι βρισκόταν καταχωνιασμένο και καλά κρυμμένο τώρα έρχεται στο φως. Αυτό μπορεί να συμβαίνει τόσο σε κοινωνικά και πολιτικά θέματα όσο και σε προσωπικά. Αυτές οι αλλαγές φαντάζουν σκληρές στην αρχή ιδίως γι αυτόν που θέλει να κρατήσει την παλαιά τάξη πραγμάτων.

Είναι αδύνατον να συνεχίσεις να ενεργείς με τον τρόπο που ενεργούσες πριν.
Ορίστε μερικές σπουδαίες ρήσεις:

« Το είδος που επιζεί δεν είναι το πιο δυνατό, ούτε το πιο έξυπνο, αλλά αυτό που ανταποκρίνεται καλύτερα στις αλλαγές.» . ~Charles Darwin~

«Όποιος επιθυμεί συνεχή επιτυχία πρέπει να αλλάζει την συμπεριφορά ανάλογα με τους καιρούς.» -Niccolo Machiavelli

«Κάθε γενιά χρειάζεται μία νέα επανάσταση.» -Thomas Jefferson

« Σε καιρούς αλλαγών, οι μαθητές κληρονομούν την Γη, ενώ αυτοί που «τα έχουν μάθει» βρίσκονται πολύ καλά εφοδιασμένοι για να ασχοληθούν με ένα κόσμο που δεν υπάρχει πια.» – Eric Hoffer

Βρισκόμαστε, λοιπόν, αναμεσίς τεράστιων αλλαγών. Ήδη συμβαίνουν. Γινόμαστε μάρτυρες αυτών των αλλαγών σε όλους τους τομείς κάθε μέρα. Χτες το βράδυ έβλεπα τηλεόραση και πραγματικά είναι απίστευτο το πόσο ηλίθιους μας θεωρούν και πόσες ανοησίες βλέπουμε!

Να είσαι ευλογημένος εσύ, που διαβάζεις τώρα αυτό. Σε αγαπώ! Είσαι έτσι όπως σε δημιούργησε ο Θεός. Κάνε μου σε παρακαλώ την χάρη, και ύψωσε το νου σου πάνω από όλες αυτές τις ανοησίες. Αρνήσου να λάβεις μέρος στην αποβλάκωση των μαζών. Σε παρακαλώ! Κάνε το για μένα. Κάνε το για σένα. Κάνε το για τον Ιησού.

Βλέποντας αυτές τις βλακείες στην τηλεόραση, συνειδητοποιώ γιατί οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν δυσκολία στο να βλέπουν τα πράγματα καθαρά. Καταλαβαίνω μα χαρά γιατί υπάρχει τόση σύγχυση και θολωμένη σκέψη.

Και όλες αυτές οι διαφημίσεις που σου λένε πως η σωτηρία σου βρίσκεται στο τάδε χάπι, στο τάδε καλλυντικό, και ούτω καθεξής, πάντως όχι μέσα σου.

Χριστέ μου!! Οι άνθρωποι κάθονται μπροστά από αυτό το κουτί και ακούν αυτά τα σκουπίδια;

Καλά και αυτές οι ειδήσεις…δεν το συζητώ καθόλου. Είμαστε για ομαδική αυτοκτονία!!

Το πρωί ξύπνησα με πονοκέφαλο, ψυχοπλακωμένη και αποπροσανατολισμένη!

Αλλά ευτυχώς που τώρα ξέρω ότι ποτέ δεν είμαι μόνη και ο Ιησούς σε αυτές τις περιπτώσεις μου λέει πάντα: «Δεν είναι έτσι».

Είμαι έτσι όπως με δημιούργησε ο Θεός!


Πρόσεχε, λοιπόν, τι επιτρέπεις να μπει μέσα στο μυαλό σου και πέρνα τον χρόνο σου συνειδητά.

Παντού γύρω σου είναι η δημιουργία του Θεού. Μπορείς να έχεις πρόσβαση σε αυτή την δύναμη και να την χρησιμοποιήσεις για να διακόψεις όλους τους παλιούς τρόπους σκέψης, να ξεφορτωθείς όλα σου τα προβλήματα, να θεραπεύεις όλες τις ασθένειες, και να εκτοξευθείς στον Ουρανό όπου τα θαύματα συμβαίνουν με απόλυτη φυσικότητα.

Αλλά πρώτα πρέπει να είσαι πρόθυμος να αλλάξεις την σκέψη σου. Να μετανοήσεις. Αν υπάρχει κάτι στην ζωή σου που δεν λειτουργεί, τότε αυτό είναι μία ένδειξη ότι κάτι χρειάζεται αλλαγή. Βάλε την ενέργεια σε κίνηση με άλλους τρόπους από το να κάθεσαι σε ένα καναπέ ή μπροστά από ένα υπολογιστή όλη μέρα.

Σε παρακαλώ, δώσε μου την ευλογία σου, ιερέ Υιέ του Θεού!


Σε παρακαλώ έλα να βιώσουμε μαζί την ανάσταση!

Σε παρακαλώ, γίνε μέρος την αλλαγής μαζί μου, καθώς εισερχόμαστε στις ιλιγγιώδεις αλλαγές!

Ας μην είμαστε πια κάποιοι ανάμεσα στους κοιμισμένους νεκρούς! Ας λάβουμε την θέση μας μαζί με τον Ιησού στο πλευρό μας και ας κάνουμε ένα άλμα προς την ζωή – ας μεταμορφωθούμε ολοκληρωτικά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...