Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

ΜΑΘΗΜΑ 172


Ο Θεός δεν είναι παρά αγάπη, άρα το ίδιο είμαι κι εγώ.

(
153) Στην μη άμυνά μου, βρίσκεται η ασφάλειά μου.

Ο Θεός δεν είναι παρά αγάπη, άρα το ίδιο είμαι κι εγώ.

(154) Είμαι ανάμεσα στους πρέσβεις του Θεού.

Ο Θεός δεν είναι παρά αγάπη, άρα το ίδιο είμαι κι εγώ.

…και μερικά σχόλια από μένα..
Σε αυτή την επανάληψη ο Ιησούς σου ζητά να ΓΙΝΕΙΣ το μήνυμα. Έρχεται μια στιγμή που σταματάς να προσπαθείς να καταλάβεις τι λένε τα Μαθήματα Θαυμάτων, και πολύ απλά ΓΙΝΕΣΑΙ αυτό που λένε. Γίνεσαι η Αγάπη του Θεού. Γίνεσαι κανάλι επικοινωνίας για το Φως του Θεού. Σταματάς να προσπαθείς να «βγάλεις νόημα».
Πόσο ξεκάθαρα το λέει αυτό ο Ιησούς στην εισαγωγή της επανάληψης:
«Είσαι η φωνή μου, τα μάτια μου, τα πόδια μου, τα χέρια μου μέσα από τα οποία σώζω τον κόσμο.»
Δεν υπάρχει τίποτα να καταλάβεις. Είσαι ένα κανάλι επικοινωνίας για την Αγάπη του Θεού. Τα Μαθήματα Θαυμάτων είναι τόσο απλά, που είναι ν’ απορείς. Γίνεσαι αυτό που ήσουν πάντα: το Φως του κόσμου. Σταματάς να είσαι ένα σώμα, με όλες τις ιδιότητες που αυτό συνεπάγεται: γέρος ή νέος, παχύς ή λεπτός, άρρωστος, ανήσυχος, αγχωμένος, φοβισμένος και περιορισμένος.
Αντί γι αυτό σχετίζεσαι μόνο με ό,τι είναι αιώνιο μέσα σου και ανταποκρίνεσαι μόνο σε ό,τι είναι αιώνιο και σε όλους τους άλλους. Εστιάζεις την προσοχή σου σε ιδιότητες θεϊκές, όπως χάρις, αθωότητα, χαρά, αγάπη κι ευτυχία.
Κι εδώ αρμόζει πολύ ωραία η προσευχή του Αγίου Φραγκίσκου της Ασίζης, που διαβάζεται στο βήμα 11 των ΑΑ.
Βήμα 11. Μέσα από την προσευχή και τον διαλογισμό ας βελτιώσουμε την συνειδητή μας επαφή με τον Θεό έτσι όπως Τον καταλαβαίνουμε, και ας προσευχόμαστε μόνο για την γνώση της Θέλησής Του για μας και την δύναμη να την εκτελούμε.
Κύριε, κάνε με όργανο της ειρήνης Σου!
Εκεί που υπάρχει μίσος, ας φέρνω την αγάπη.
Εκεί που υπάρχει λάθος, ας φέρνω το πνεύμα της συγχώρεσης.
Εκεί όπου υπάρχει έριδα, ας φέρνω την αρμονία.
Εκεί όπου υπάρχει σφάλμα, ας φέρνω την αλήθεια.
Εκεί όπου υπάρχει αμφιβολία, ας φέρνω πίστη.
Εκεί όπου υπάρχει απελπισία, ας φέρνω ελπίδα.
Εκεί όπου υπάρχουν σκιές, ας φέρνω φως.
Εκεί όπου υπάρχει θλίψη, ας φέρνω την χαρά.
Κύριε, δώσε μου το χάρισμα να παρηγορώ, παρά να με παρηγορούν.
Να καταλαβαίνω, παρά να με καταλαβαίνουν.
Ν’ αγαπώ, παρά να μ’ αγαπούν.
Γιατί όταν δίνω λαμβάνω,
Και όταν συγχωρώ συγχωρούμαι. …..

Με πολύ Αγάπη
Χριστίνα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...