Σάββατο 29 Μαΐου 2010

ΜΑΘΗΜΑ 149

«Ο νους μου κρατά μόνο ό,τι σκέφτομαι μαζί με τον Θεό.»

(137) Όταν θεραπεύομαι δεν θεραπεύομαι μόνος μου.

(138) Η Βασιλεία των Ουρανών είναι η απόφαση που πρέπει να πάρω.

----ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ---

Όταν θεραπεύομαι δεν θεραπεύομαι μόνος μου. «Η σημερινή ιδέα παραμένει η κεντρική σκέψη στην οποία βασίζεται η σωτηρία.»

Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΚΕΨΗ.

«Η θεραπεία είναι το αντίθετο όλων των ιδεών του κόσμου που βασίζονται στην ασθένεια και στις διαχωρισμένες καταστάσεις»

1. Η ασθένεια είναι μια απομάκρυνση από τους άλλους, και ένας αποκλεισμός της ενοποίησης.

2. Η ασθένεια είναι μια πόρτα που κλείνει πάνω σε ένα διαχωρισμένο εαυτό, και σε κρατά απομονωμένο και μόνο.

3. Η ασθένεια είναι απομόνωση.

Στο κεφάλαιο 4 στο κείμενο λέει «διατηρείς χιλιάδες μικρά θραύσματα φόβου που εμποδίζουν το Άγιο Πνεύμα να εισέλθει. Το φως δεν μπορεί να διαπεράσει τους τοίχους που έχεις φτιάξει για να το αποκλείσεις, και ποτέ δεν επιθυμεί να καταστρέψει ό,τι έχεις φτιάξει. Θέσε σε επαγρύπνηση το νου σου για θραύσματα φόβου, γιατί αλλιώς δεν θα μπορείς να μου ζητήσεις (του Αγίου Πνεύματος) να εισέλθω.»

Το κατάλαβες;

Έχεις ελεύθερη βούληση. Είσαι υπεύθυνος για τα θραύσματα του φόβου. Είσαι υπεύθυνος για την είσοδό σου μέσα στον φόβο. Κανένας δεν μπορεί να σε βγάλει από εκεί, ούτε και το Άγιο Πνεύμα.

Η βούληση του Υιού του Θεού είναι ιερή.

Το φως δεν μπορεί να εισέλθει εκτός κι αν ρίξεις εσύ τους τοίχους που έχεις φτιάξει για να το εμποδίσεις.

Ο νους σου θεραπεύεται μόνο αν το θελήσεις.

Στην βούλησή σου δεν μπορεί να παρέμβει κανείς.

Στο κείμενο στο κεφάλαιο 2 λέει:

Είμαι εδώ για να βοηθήσω πραγματικά.

Είμαι εδώ για να αντιπροσωπεύσω Αυτόν ο Οποίος με έστειλε.

Δεν χρειάζεται ν’ ανησυχώ για το τι να πω ή το τι να κάνω, διότι Αυτός που με έστειλε θα με καθοδηγεί.

Είμαι ικανοποιημένος να βρίσκομαι όπου Αυτός επιθυμεί, γνωρίζοντας ότι Αυτός έρχεται εκεί μαζί μου.

Θα θεραπεύομαι όσο Τον αφήνω να με διδάσκει να θεραπεύω.

«Όταν θεραπεύομαι δεν θεραπεύομαι μόνος μου»

Το Άγιο Πνεύμα σου ζητά να βγεις από την απομόνωση. Αυτό μπορεί να σου φανεί τρομακτικό στην αρχή. Πρέπει να απελευθερώσεις τις μυστικές σου σκέψεις.

Άνοιξε την καρδιά σου σε κάποιον αδελφό σου.

Άφησε τους εγωισμούς και ζήτα βοήθεια.

Πρέπει να διαλέξεις την Βασιλεία των Ουρανών.

Άφησε όλους σου τους τοίχους να πέσουν. Άσε το δικό σου οικοδόμημα να καταρρεύσει.

Άφησε να μπει φως!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...