Κυριακή 18 Απριλίου 2010

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.





- Από το «Jesus is speaking, I AM NOT OF THIS WORLD»-

Το Βασίλειό μου δεν είναι αυτού του κόσμου διότι βρίσκεται μέσα σου. Και εσύ είσαι του Πατέρα σου. Το Βασίλειό σου δεν είναι αυτού του κόσμου διότι σου δόθηκε από πέρα από αυτόν τον κόσμο.

Τον κόσμο αυτό δεν τον αφήνεις με τον θάνατο αλλά με την αλήθεια, και η αλήθεια μπορεί να γίνει γνωστή από όλους για τους οποίους το Βασίλειο δημιουργήθηκε, και τους οποίους περιμένει.

Αν θελήσεις να δεχτείς το γεγονός ότι είμαι μαζί σου, αρνείσαι τον κόσμο και δέχεσαι τον Θεό. Η θέλησή μου είναι δική Του, και η απόφασή σου να με ακούσεις είναι η απόφαση να ακούσεις την Φωνή Του και να ενοικήσεις στην Θέλησή Του.

Ο κόσμος δεν μπορεί να προσθέσει τίποτα στην δύναμη και την δόξα του Θεού και των Ιερών Υιών Του, αλλά μπορεί να τυφλώσει τους Υιούς προς τον Πατέρα τους αν κοιτάζουν εκεί.

Μπορείς να κοιτάς τον κόσμο και να γνωρίζεις τον Θεό. Μόνο το ένα είναι αληθές. Έχω έρθει για να σου πω ότι η επιλογή ως προς το τι είναι αλήθεια δεν είναι δική σου. Αν ήταν, θα είχες καταστρέψει τον εαυτό σου. Όμως ο Θεός δεν θέλησε την καταστροφή των δημιουργιών Του, εφόσον τις δημιούργησε για την αιωνιότητα. Η Θέλησή Του σε έχει σώσει, όχι από τον εαυτό σου αλλά από την ψευδαίσθηση του εαυτού σου. Σε έχει σώσει για σένα.

Ό,τι ο Θεός δεν δημιούργησε δεν υπάρχει. Και όλα όσα υπάρχουν, υπάρχουν έτσι όπως τα δημιούργησε Αυτός.

Ο κόσμος που βλέπεις δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Είναι δικής σου κατασκευής, και δεν υπάρχει.

Εδώ στο παρόν ο κόσμος απελευθερώνεται. Καθώς αφήνεις το παρελθόν να ανασηκωθεί και απελευθερώνεις το μέλλον από τους αρχαίους φόβους σου, βρίσκεις διαφυγή και την δίνεις στον κόσμο.

Έχεις υποδουλώσει τον κόσμο με όλους τους φόβους σου, τις αμφιβολίες και τα βάσανά σου, τους πόνους και τα δάκρυά σου, και όλες σου οι θλίψεις τον πιέζουν, και κρατούν τον κόσμο αιχμάλωτο στις πεποιθήσεις σου. Ο θάνατος τον χτυπά παντού διότι εσύ κρατάς τις πικρές σκέψεις του θανάτου μέσα στο νου σου.

Για να ελευθερώσεις τον κόσμο από κάθε είδος πόνου δεν χρειάζεται παρά να αλλάξεις το νου σου όσον αφορά τον εαυτό σου. Δεν υπάρχει κόσμος ξέχωρα από τις ιδέες σου διότι οι ιδέες δεν αφήνουν την πηγή τους, κι εσύ κρατάς τον κόσμο με την σκέψη σου μέσα στο νου σου.

Η σωτηρία, τέλεια και ολοκληρωμένη, δεν ζητά παρά μια μικρή ευχή αυτό που είναι αληθινό να είναι αληθινό ∙ λίγη προθυμία να παραβλέψεις ό,τι δεν βρίσκεται εκεί ∙ ένα μικρό σημάδι που δείχνει ότι προτιμάς τον Ουρανό από αυτό τον κόσμο που φαίνεται πως κυβερνάται από τον θάνατο και την ερήμωση.

Σε χαρμόσυνη απάντηση θα σπεύσει να ανατείλει μέσα σου η δημιουργία, για ν’ αντικαταστήσει τον κόσμο που βλέπεις με τον Ουρανό, απόλυτα τέλειο και ολοκληρωμένο.

Τι άλλο είναι η συγχώρεση από κάποια προθυμία η αλήθεια να είναι αληθινή;

Εν τούτοις δεν σου ζητείται ν’ αποβάλλεις μόνος σου τις αυταπάτες. Απλά σου ζητείται να τις αξιολογήσεις σε σχέση με τα αποτελέσματά τους σε σένα. Αν δεν τις θέλεις με βάση την απώλεια της γαλήνης που προκαλούν, τότε θα αφαιρεθούν από το νου σου για σένα.

Αν είσαι πρόθυμος να αποκηρύξεις το ρόλο του φύλακα τους συστήματος σκέψης σου και τον ανοίξεις σε μένα, εγώ θα το διορθώσω πολύ ευγενικά και θα σε οδηγήσω πίσω στον Θεό.

Εκεί όπου παραμερίζεται η αντίληψη για τον εαυτό, η αλήθεια αποκαλύπτεται έτσι ακριβώς όπως είναι. Όταν κάθε ιδέα υπόκειται σε αμφισβήτηση, και αναγνωρίζεται ότι έγινε κάτω από προϋποθέσεις που δεν αντέχουν στο φως, τότε είναι η αλήθεια ελεύθερη να εισέλθει στο ιερό της άδυτο, καθαρό και ελεύθερο από την ενοχή.

Δεν υπάρχει δήλωση που να φοβάται περισσότερο ν’ ακούσει ο κόσμος από αυτή:

«Δεν γνωρίζω τι είμαι, κι επομένως δεν γνωρίζω τι κάνω, που βρίσκομαι, ή πώς να βλέπω τον κόσμο ή τον εαυτό μου.»

Κι όμως μαθαίνοντας αυτό γεννιέται η σωτηρία. Και αυτό που είσαι θα σου το πει το Ίδιο.

Γύρισε σπίτι σου. Δεν έχεις βρει την ευτυχία σε ξένα μέρη και σε αλλογενείς μορφές που δεν έχουν καμία σημασία για σένα, παρόλο που εσύ προσπάθησες να τους προσδώσεις σημασία. Αυτός ο κόσμος δεν είναι ο τόπος που ανήκεις. Είσαι ξένος εδώ.

Ο Θεός περιμένει να καλωσορίσει όλους εμάς, και Αυτός θα μας καλωσορίσει όπως εγώ καλωσορίζω εσένα. Μην ξεχνάς την Βασιλεία του Θεού για τίποτα από αυτά που έχει να σου προσφέρει αυτός ο κόσμος.

«Πατέρα, η αλήθεια μου ανήκει. Το σπίτι μου βρίσκεται ασφαλές στον Ουρανό κοντά στην Θέλησή Σου και την δική μου. Γίνεται να με ικανοποιούν τα όνειρα; Μπορούν οι ψευδαισθήσεις να μου φέρουν ευτυχία; Τι άλλο εκτός από την δική Σου θύμηση μπορεί να ικανοποιήσει τον Υιό Σου; Δεν θα δεχτώ τίποτα λιγότερο από αυτά που Εσύ μου έχεις δώσει. Περιβάλλομαι από την Αγάπη Σου, πάντα γαλήνια, για πάντα ευγενική και αιώνια ασφαλής. Ο Υιός του Θεού πρέπει να είναι έτσι όπως Εσύ τον δημιούργησες.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...