Τρίτη 27 Απριλίου 2010

ΜΑΘΗΜΑ 117

Για την πρωινή και την βραδινή άσκηση:

«Ο Θεός, εφόσον είναι Αγάπη, είναι και ευτυχία.»

Ας θυμηθώ ότι η αγάπη είναι ευτυχία, και τίποτα άλλο δεν φέρνει χαρά. Κι έτσι επιλέγω να μην δεχτώ κανένα υποκατάστατο για την αγάπη.

«Αναζητώ αυτό που μου ανήκει στ’ αλήθεια.»

Η αγάπη είναι κληρονομιά μου, και μαζί με αυτή και η χαρά. Αυτά είναι τα δώρα που μου έδωσε ο Πατέρας μου. Επιθυμώ να δεχτώ ό,τι είναι δικό μου πραγματικά.

Στην ώρα:

«Ο Θεός, εφόσον είναι Αγάπη, είναι και ευτυχία.»

Στην μισή ώρα:

«Αναζητώ αυτό που μου ανήκει στ’ αλήθεια.»

- Και μερικές δικές μου σκέψεις…-☺☼☼

Η ευτυχία είναι αυτό που ΕΙΣΑΙ!! Είναι δώρο του Θεού σε σένα!

Δεν είναι κάτι που κάνεις ή κάτι για το οποίο πρέπει να αγωνιστείς. Είναι αυτό που είσαι, πραγματικά, έτσι όπως σε δημιούργησε ο Θεός!

Υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα στο να ξέρεις τον εαυτό σου σαν ευτυχία από το να προσπαθείς να φτιάξεις μια ζωή που θα σε κάνει ευτυχισμένο. Αυτά τα δύο μπορεί στην αρχή ν’ ακούγονται τα ίδια, αλλά διαφέρουν όσο η νύχτα από την ημέρα.

Όταν ξέρεις τον εαυτό σου ως ευτυχία, νιώθεις πάντα εσωτερική χαρά. Νιώθεις χαρά, πάντα, έτσι, χωρίς κανένα απολύτως εξωτερικό λόγο. Νιώθεις την όρεξη να χορέψεις, ν’ αγκαλιάσεις, να χαμογελάσεις, να γελάσεις, να φιλήσεις και να πεις στους φίλους σου, στην οικογένειά σου και στους ξένους πως τους αγαπάς!

Μέσα σου είναι μια ενέργεια που δεν περιορίζεται ούτε περιέχεται πουθενά, σαν ένα ποτάμι που ξεχειλίζει!! Είναι η Αγάπη του Θεού και όταν το ξέρεις αυτό, θα θέλεις να τραγουδήσεις.

Όλοι το έχουν νιώσει αυτό κάποια στιγμή της ζωής τους. Ξαφνικά δεν έχεις έννοιες και ανησυχίες, κανένα άγχος και νιώθεις ευτυχισμένος. Μπορεί μάλιστα ν’ αναρωτιέσαι:

«ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ;»

Γιατί θα σου φαίνεται ότι η χαρά σου δεν έχει αιτία. Έτσι ξαφνικά, από το πουθενά λες:

«Τι όμορφη μέρα!! Νιώθω τόση ζωντάνια!!»

Όταν προσπαθείς να φτιάξεις μια ζωή που θα σε κάνει χαρούμενο, σημαίνει ότι δεν γνωρίζεις καθόλου τον εαυτό σου, και ότι πιστεύεις πως τα εξωτερικά πράγματα – τα χρήματα, οι σχέσεις, η δουλειά, ένα σπίτι, ένα αυτοκίνητο, οι διακοπές – μπορούν να σε κάνουν ευτυχισμένο.

ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ!

Τα εξωτερικά πράγματα δεν θα σε κάνουν ευτυχισμένο.

Μπορεί να σε κάνουν ευτυχισμένο για μια ώρα, μια μέρα, ή ένα μήνα ή ακόμα και για έξι μήνες (μάλλον απίθανο), αλλά οι άλλοι άνθρωποι, τα μέρη και τα πράγματα δεν θα σε κάνουν για πάντα ευτυχισμένο.

Όποτε θέλεις δοκίμασέ το.

Πάρε κάτι που πάντα ήθελες.

Κάνε κάτι που πάντα ήθελες να κάνεις.

Στην αρχή θα νιώσεις ενθουσιασμό, αλλά από κάποιο σημείο και μετά, ο παλιός φόβος ξανακάνει την ύπουλη εμφάνισή του. Αρχίζεις να νιώθεις πάλι αμφιβολία. Πάλι πνίγεσαι και δεν νιώθεις ευχαρίστηση πουθενά. Αρχίζεις να φοβάσαι πως θα χάσεις ό,τι απόκτησες.

Γιατί συμβαίνει αυτό;

Επειδή τίποτα από των κόσμο των μορφών δεν διαρκεί για πάντα. Το σώμα φθείρεται και πεθαίνει. Οι σχέσεις κι αυτές φθείρονται και τελειώνουν. Το ωραίο και καινούργιο σπίτι παλιώνει με το χρόνο. Οι δουλειές μπορεί να μην πάνε καλά. Έρχεται οικονομική κρίση. Οι τιμές της βενζίνης ανεβαίνουν. Τα τρόφιμα ακριβαίνουν.

Ξαφνικά, εκεί που ένιωθες τόσο ασφαλής, τώρα όλη η ασφάλειά σου γίνεται στάχτη.

Το μόνο πράγμα που θα σε κάνει πάντα ευτυχισμένο, συνέχεια, είναι να γνωρίσεις τον εαυτό σου έτσι όπως σε δημιούργησε ο Θεός. Η πραγματική ευτυχία που διαρκεί έρχεται όταν γνωρίζεις ότι είσαι Νους, Πνεύμα, Φως και Αιώνιος. Αμέσως γίνεσαι ευτυχισμένος την στιγμή που θα αρχίσεις να βλέπεις τον Θεό μέσα στον κάθε άνθρωπο, στο κάθε πράγμα, παντού.

Η ευτυχία είναι η φυσική σου κληρονομιά. Είναι αυτό που σου έδωσε ο Θεός όταν σε δημιούργησε.

Γι αυτό δεν χρειάζεται να πας να το ψάξεις. Βρίσκεται ήδη μέσα σου.. είναι αυτό που είσαι. Αυτός σου έχει δώσει ό,τι σου χρειάζεται για να είσαι ευτυχισμένος, ΤΩΡΑ!

Σήμερα, το μόνο που χρειάζεται να ΘΥΜΑΣΑΙ, είναι αυτό:

«Ο Θεός, εφόσον είναι Αγάπη, είναι και ευτυχία.»

Ας θυμηθώ ότι η αγάπη είναι ευτυχία, και τίποτα άλλο δεν φέρνει χαρά. Κι έτσι επιλέγω να μην δεχτώ κανένα υποκατάστατο για την αγάπη.

«Αναζητώ αυτό που μου ανήκει στ’ αλήθεια.»

Η αγάπη είναι κληρονομιά μου, και μαζί με αυτή και η χαρά. Αυτά είναι τα δώρα που μου έδωσε ο Πατέρας μου. Επιθυμώ να δεχτώ ό,τι είναι δικό μου πραγματικά.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν είναι υπέροχο;

Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΦΕΡΝΕΙ ΧΑΡΑ!!!!!

Με πολύ πολύ αγάπη

Χριστίνα..♥♥♥♪♫

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...