Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ - Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ



3. Η Θεραπεία - Εισαγωγή

1. Η προσευχή έχει και αρωγούς και αποδείξεις που κάνουν την απότομη και κουραστική ανάβαση πιο σίγουρη και απαλή, απαλύνοντας τον πόνο του φόβου και προσφέροντας την παρηγοριά και τις υποσχέσεις της ελπίδας. Απόδειξη της συγχώρεσης και μια αρωγή στην προσευχή, χορηγός βεβαιότητας για την επιτυχία στην τελική επίτευξη του στόχου, είναι η θεραπεία. Η σημασία της δεν θα έπρεπε να τονιστεί υπερβολικά, διότι η θεραπεία είναι ένα σημάδι ή σύμβολο της δύναμης της συγχώρεσης, και δεν είναι παρά μόνο ένα αποτέλεσμα ή σκιά της αλλαγής του νου όσον αφορά τον στόχο της προσευχής.

3. Ι. Η Αιτία της Ασθένειας.

1. Μην παρανοείς την αιτία και την ερμηνεύεις ως αποτέλεσμα, ούτε να θεωρείς ότι η ασθένεια είναι ξεχωριστή και διαχωρισμένη από αυτό που πρέπει να είναι η αιτία της. Είναι ένα σημάδι, μία σκιά κάποιας κακής σκέψης που φαινομενικά έχει πραγματικότητα και είναι δίκαιη, σύμφωνα με την συνήθειες του κόσμου. Είναι εξωτερική απόδειξη εσώτερων «αμαρτιών», και φέρει μαρτυρία των σκέψεων μη συγχώρεσης που πληγώνουν και επιθυμούν να βλάψουν τον Υιό του Θεού. Η θεραπεία του σώματος είναι αδύνατη, και αυτό αποδεικνύεται από την σύντομη φύση της «θεραπείας». Το σώμα πρέπει να πεθάνει, επομένως η θεραπεία του, το μόνο που κάνει είναι να καθυστερήσει την επαναφορά του σε σκόνη, εκεί όπου γεννήθηκε και θα επιστρέψει.

2. Η αιτία του σώματος είναι η μη συγχώρεση του Υιού του Θεού. Αυτό δεν έχει αφήσει την πηγή του, και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από τον πόνο, την γήρανση και το σημάδι του θανάτου επάνω του. Φοβερό και εύθραυστο φαντάζει σε εκείνους που νομίζουν ότι η ζωή τους είναι δεμένη στις προσταγές του και συνδεμένη με την ασταθή, μικροσκοπική ανάσα του. Ο θάνατος τους παραμονεύει καθώς κάθε στιγμή ξεγλιστρά ανεπίστρεπτα μέσα από τα χέρια τους, και δεν μπορούν να την συγκρατήσουν. Και νιώθουν φόβο καθώς τα σώματα αλλάζουν και ασθενούν. Διότι νιώθουν την βαριά μυρωδιά του θανάτου πάνω στις καρδιές τους.

3. Το σώμα μπορεί να θεραπευθεί ως αποτέλεσμα αληθινής συγχώρεσης. Μόνο αυτό μπορεί να δώσει την θύμηση της αθανασίας, που είναι το δώρο της ιερότητας και της αγάπης. Η συγχώρεση πρέπει να δίδεται από ένα νου που κατανοεί ότι πρέπει να παραβλέπει όλες τις σκιές πάνω στο ιερό πρόσωπο του Χριστού, ανάμεσα στις οποίες είναι και η ασθένεια. Αυτό είναι και τίποτα άλλο ∙ το σημάδι της κρίσης ενός αδελφού πάνω σε έναν άλλο αδελφό, και τον ίδιο τον Υιό του Θεού. Διότι αυτός καταράστηκε το σώμα του να γίνει η φυλακή του, και ξέχασε πως αυτός είναι που του έδωσε αυτόν τον ρόλο.

4. Αυτό που έκανε αυτός, τώρα πρέπει να το ακυρώσει ο Υιός του Θεού. Αλλά όχι μόνος. Διότι έχει πετάξει μακριά το κλειδί της φυλακής ∙ την ιερή του αθωότητα και την θύμηση της Αγάπης του Πατέρα του. Και όμως, του δίδεται βοήθεια με την Φωνή που ο Πατέρας του τοποθέτησε μέσα σε αυτόν. Η δύναμη να θεραπεύει είναι τώρα το δώρο του Πατέρα του, διότι μέσω της Φωνής Του Αυτός μπορεί ακόμα να φτάσει τον Υιό Του, υπενθυμίζοντάς του ότι το σώμα μπορεί να γίνει το σπίτι που αυτός έχει επιλέξει, αλλά ποτέ δεν θα είναι η αληθινή του κατοικία.

5. Επομένως πρέπει να υπάρξει διάκριση ανάμεσα στην αληθινή θεραπεία και το ψευδές υποκατάστατο της. Ο τόπος της θεραπείας είναι ο κόσμος των αντιθέτων, διότι στον Ουρανό τι θα μπορούσε να υπάρχει που να χρήζει θεραπείας; Όπως η προσευχή μέσα στον κόσμο μπορεί να ζητά με εσφαλμένο τρόπο και η φαινομενικά φιλεύσπλαχνη συγχώρεση να σκοτώνει , έτσι και η θεραπεία μπορεί να είναι εσφαλμένη όπως και αληθινή ∙ μπορεί να είναι μάρτυρας της δύναμης του κόσμου ή της αιώνιας Αγάπης του Θεού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...