Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

ΕΙΣΑΓΩΓΗ στο βιβλίο εργασιών


Το θεωρητικό υπόβαθρο που παρέχει το κείμενο είναι απαραίτητο σαν πλαίσιο εργασίας που δίνει νόημα στις ασκήσεις αυτού του βιβλίου. Όμως είναι η εκτέλεση των ασκήσεων που κάνει εφικτό το στόχο αυτών των μαθημάτων. Ο ανεκπαίδευτος νους δεν μπορεί να εκπληρώσει τίποτα. Σκοπός αυτού του βιβλίου είναι να εκπαιδεύσει το νου σας να σκέφτεστε σύμφωνα με το πλαίσιο που έχει θέσει το κείμενο.

Οι ασκήσεις είναι πολύ απλές. Δεν απαιτούν πολύ χρόνο, και δεν έχει σημασία το που θα τις κάνεις. Δεν χρειάζονται προετοιμασία. Η εκπαιδευτική περίοδος διαρκεί ένα χρόνο. Οι ασκήσεις αριθμούνται από 1 ως 365. Μην κάνετε πάνω από ένα μάθημα την ημέρα.

Αυτό το βιβλίο εργασιών διαιρείται σε δύο κύρια μέρη, το πρώτο ασχολείται με την ακύρωση του τρόπου που βλέπετε τώρα, και το δεύτερο με την απόκτηση του ορθού τρόπου αντίληψης. Με εξαίρεση των επαναληπτικών περιόδων, οι ασκήσεις κάθε μέρας επικεντρώνονται σε μια κεντρική ιδέα, η οποία αναφέρεται πρώτη. Μετά ακολουθεί μια περιγραφή των συγκεκριμένων διαδικασιών με τις οποίες θα εφαρμοστεί η ιδέα της ημέρας.

Ο σκοπός του βιβλίου εργασιών είναι να εκπαιδεύσει το νου σας με συστηματικό τρόπο προς μια διαφορετική αντίληψη του κόσμου. Οι ασκήσεις είναι σχεδιασμένες για να σας βοηθήσουν να γενικεύσετε τα μαθήματα, έτσι ώστε να καταλάβετε ότι το κάθε ένα από αυτά είναι εξίσου εφαρμόσιμο σε όλους και όλα όσα βλέπετε.

Η μεταφορά της εκπαίδευσης στην σωστή αντίληψη δεν προχωρά όπως η μεταφορά της εκπαίδευσης του κόσμου. Αν έχει επιτευχθεί η σωστή αντίληψη σε σχέση με όλα τα πρόσωπα, τις καταστάσεις ή τα γεγονότα, η ολοκληρωτική μεταφορά σε όλους και όλα είναι βέβαιη. Από την άλλη πλευρά, μια εξαίρεση από την ορθή αντίληψη καθιστά αδύνατες τις επιτεύξεις της παντού.

Επομένως οι μόνοι γενικοί κανόνες που μπορούμε να παρατηρήσουμε είναι: Πρώτον, οι ασκήσεις θα πρέπει να εκτελούνται με μεγάλη ιδιαιτερότητα όπως υποδεικνύεται. Αυτό θα σας βοηθήσει να γενικεύετε τις ιδέες σχετικά με κάθε κατάσταση που βρίσκεσαι και σχετικά με όλους και όλα σε αυτή. Δεύτερον, να βεβαιωθείς ότι δεν αποφασίζεις από μόνος σου ότι υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι, καταστάσεις ή πράγματα στους οποίους αυτές οι ιδέες δεν είναι εφαρμόσιμες. Αυτό θα είναι παρέμβαση στη μεταφορά της εκπαίδευσης. Η πραγματική φύση της ορθής αντίληψης είναι ότι δεν έχει όρια. Είναι το αντίθετο από τον τρόπο που βλέπεις τώρα.

Ο συνολικός στόχος των ασκήσεων είναι να αυξήσει την ικανότητά σας να επεκτείνετε τις ιδέες που θα εξασκείτε, ώστε να περιλαμβάνουν τα πάντα. Αυτό δεν θα απαιτήσει προσπάθεια από μέρους σας. Οι ασκήσεις από μόνες τους ανταποκρίνονται στις συνθήκες τις απαραίτητες για αυτού του είδους την μεταφορά.

Μερικές από τις ιδέες που παρουσιάζει το βιβλίο εργασιών θα είναι πολύ δύσκολο να τις πιστέψετε, και άλλες μπορεί να σας ξαφνιάσουν. Αυτό δεν έχει σημασία. Το μόνο που σας ζητείται είναι να εφαρμόζετε τις ιδέες όπως σας δίνονται. Δεν σας ζητείται να τις κρίνετε καθόλου. Σας ζητείται μόνο να τις χρησιμοποιήσετε. Η χρήση τους είναι αυτή που θα σας δώσει την σημασία τους, και θα σας δείξει ότι είναι αληθινές.

Να θυμάστε μόνο αυτό: δεν χρειάζεται να πιστεύετε τις ιδέες, δεν χρειάζεται να τις αποδεχτείτε, ούτε καν τις καλοδεχτείτε. Σε μερικές μάλιστα από αυτές μπορεί να προβάλλετε και σθεναρή αντίσταση. Τίποτα από αυτά δεν πειράζει, ούτε θα μειώσει την αποτελεσματικότητά τους. Αλλά μην επιτρέψετε στον εαυτό σας να κάνει εξαιρέσεις στην εφαρμογή των ιδεών που περιλαμβάνει το βιβλίο εργασιών, και όποιες και να είναι οι αντιδράσεις σας προς τις ιδέες, χρησιμοποιείστε τις. Τίποτα πάρα πάνω δεν είναι απαραίτητο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...