Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2009

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ - ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΙΔΩ ΣΕ ΣΕΝΑ!!!




ΜΑΘΗΜΑΤΑ 361 – 365

Αυτή την ιερή στιγμή δίνω σε Σένα. Ας είσαι Εσύ ο υπεύθυνος. Διότι εγώ επιθυμώ να Σε ακολουθώ. Βέβαιος ότι η καθοδήγησή Σου μου δίνει ειρήνη.

Και αν χρειαστώ ένα λόγο να με βοηθήσει, Αυτός θα μου τον δώσει. Αν χρειαστώ μια σκέψη, και αυτή θα μου την δώσει. Και αν χρειάζομαι μόνο ησυχία και ένα γαλήνιο, ανοιχτό νου, αυτά θα είναι τα δώρα που θα λάβω από Αυτόν. Αυτός είναι υπεύθυνος μετά από δικό μου αίτημα. Και θα ακούει και θα μου απαντά, διότι μιλά εκ μέρους του Θεού του Πατέρα μου και του ιερού Του Υιού.

Φίλοι μου αγαπημένοι.. ...σας εύχομαι το 2010 να είναι Φωτεινό Έτος Αγάπης, ευλογίας και θαυμάτων!!!
Από την πρώτη του χρόνου στους ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ,
θα αρχίσουν να δημοσιεύονται ένα ένα τα Μαθήματα του Βιβλίου Εργασιών από τα ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ , από τον αγαπημένο μου φίλο τον hierophantis..

Σας αγαπώ!!!
Χριστίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...