Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2008

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ - Ο Θάνατος και η Ανάσταση


Δεν υπάρχει θάνατος..

« Ο πολεμιστής θεωρεί τον εαυτό του ήδη νεκρό, έτσι δεν έχει τίποτα να χάσει. Το χειρότερο του έχει ήδη συμβεί, έτσι είναι καθαρός και ήρεμος.»

-Κάρλος Καστανιέντα-

Νομίζεις ότι ο θάνατος είναι του σώματος, αλλά στην πραγματικότητα ο θάνατος είναι μια σκέψη που παίρνει πολλές μορφές τις οποίες τις περισσότερες φορές δεν τις αναγνωρίζεις.

Ορίστε μερικές φορές από τις οποίες είσαι νεκρός:

Όταν είσαι:

1. λυπημένος

2. φοβισμένος

3. ανήσυχος

4. γεμάτος αμφιβολίες

5. θυμωμένος

6. σε πόνο

7. υποφέρεις

8. βαριέσαι

9. κουρασμένος

10. άρρωστος

11. φθονερός

12. ζηλότυπος

Νομίζεις ότι ο θάνατος είναι του σώματος και δεν συνειδητοποιείς ότι είσαι ήδη νεκρός, μέσα σε κάτι που φαίνεται ότι είναι σώμα που περιφέρεται από δω κι από κει.

Είσαι νεκρός μέχρι ν’ αλλάξεις το νου σου, να μετα-νοήσεις και αποκηρύξεις όλες τις μορφές θανάτου.

Θάνατος είναι η ανησυχία στην οποία ανταποκρίνεσαι με οποιοδήποτε τρόπο που δεν είναι η απόλυτη χαρά. Είναι η μοναδική ιδέα που βρίσκεται κάτω από όλα τα συναισθήματα που δεν είναι η υπέρτατη ευτυχία.

ΘΑΝΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ:

1. Ο παραμικρός αναστεναγμός κόπωσης.

2. η παραμικρή δυσφορία

3. και το πιο ανεπαίσθητο κατσούφιασμα.

Πόσο αντισυμβατικά είναι αλήθεια τα ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ!!! Σου ζητούν να είσαι χαρούμενος. Σου ζητούν να καθαρίσεις αυτό το σκυθρώπιασμα από το πρόσωπό σου.

Είσαι ζωντανός ή νεκρός; Το μόνο που έχεις να κάνεις, για ν’ απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση είναι να κοιτάξεις την συναισθηματική σου κατάσταση.

Θάνατος είναι η σκέψη ότι είσαι χωρισμένος από τον Θεό. Είναι η πεποίθηση ότι οι συνθήκες αλλάζουν, τα συναισθήματα εναλλάσσονται από αιτίες που δεν μπορείς να ελέγξεις, που δεν έχεις φτιάξει εσύ, και δεν μπορείς ποτέ να τις αλλάξεις. Είναι παράνοια να πιστεύεις τέτοια πράγματα.

Θάνατος είναι η παγιωμένη πεποίθηση ότι κάτι συμβαίνει έξω από εσένα που προκαλείται από εξωτερικούς παράγοντες, άλλους από τον εαυτό σου.

Η ζωή μας δεν είναι έτσι όπως την φανταζόμαστε.

Σήμερα, ας μην δεχτούμε τον θάνατο σε καμιά του μορφή. Ας μην αφήσουμε τον εαυτό μας να είναι λυπημένος. Θα είμαστε χαρούμενοι και γαλήνιοι.

Ας κρατήσουμε τον ιερό μας χώρο καθαρό, έτσι όπως τον δημιούργησε ο Θεός. Δεν θα αφήσουμε το σκοτάδι να εισβάλλει στο νου μας. Δεν θα κοιμόμαστε. Δεν θα αφήσουμε το μυαλό μας να περιπλανιέται μακριά από το γεγονός ότι είμαστε Ένα με τα πάντα.

Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΗΓΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ.

Ό,τι δημιούργησε είναι αιώνιο. Δεν υπάρχει θάνατος. Όπως ήμασταν, είμαστε, και θα είμαστε πάντα.

..και η Ανάσταση

Πολύ απλά η ανάσταση είναι το ξεπέρασμα ή η υπερνίκηση του θανάτου. Είναι μια αφύπνιση ή μια αναγέννηση, μια αλλαγή του νου για την σημασία του κόσμου.

Τι σημαίνει αυτό;

Σημαίνει ότι μπορώ να πάρω την απόφαση να πάψω ν’ αναμασώ την ίδια παλιά ιστορία.

Να βγάλω την παλιά κασέτα από το κασετόφωνο και να την πετάξω.

Να βγάλω το ακάνθινο στεφάνι από το κεφάλι μου και ν’ αναγεννηθώ, ολοκαίνουργια.

Καμιά αμαρτία, καμιά παλιά ιστορία, κανένα παλιό λάθος για να επανορθώσω, τίποτα που να χρειάζεται επιδιόρθωση. Έρχομαι στην νέα στιγμή – η οποία είναι θεραπευμένη, ολοκληρωμένη, τέλεια και αθώα.

Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι παύω να αποκαλώ τον εαυτό μου εθισμένο, αλκοολικό, ανάξιο, άσχημο, χαζό, και αμαρτωλό.

Δεν λέω πια ότι κανείς δεν μ’ αγαπά. Δεν είμαι κανενός το θύμα.

ΣΤΑΜΑΤΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΟΛΙ! Λέω «αρκετά πια με αυτές τις ανοησίες!»

Αρχίζω να λέω μια καινούρια ιστορία για μένα:

Είμαι το φως του κόσμου.

Είμαι παιδί του Θεού.

Είμαι όμορφη.

Είμαι η Αγάπη του Θεού.

Είμαι γενναιόδωρη, καλή, έντιμη, ευγενική και χαρούμενη.

Και τέλος, σταματώ να σκοτώνω τον εαυτό μου με όλους τους περιορισμούς, την αυτό-κατάκριση και τις αμφιβολίες.

Αμήν.

21 σχόλια:

  1. Σε διαβάζω πρώτη φορά και σε βρίσκω ενδιαφέρον. Μπορείς να μου πεις τι γνώμη έχεις για τους Αρχάγγελους: Ταξιάρχης π.χ. και τις δράσεις τους για το καλό της ανθρωπότητας; Νομίζω ότι ήταν σε αρμονία με το λόγο του Θεού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ ανώνυμος

    Σ' ευχαριστώ, καλέ/ή μου φίλε/η..
    Όσον αφορά την ερώτησή σου, πιστεύω ότι οι δράσεις όλων των αγγέλων και κυρίως των αρχαγγέλων είναι πάντα σε αρμονία με τον λόγο του Θεού και πάντα δρουν για το καλό της ανθρωπότητας...
    αυτά, βέβαια, τα λέω εντελώς διαισθητικά γιατί οι θεολογικές μου γνώσεις είναι φτωχές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστίνα μου μιλάς για Ανάσταση και πλησιάζουν τα Χριστούγεννα. Μ αρέσουν αυτά που γράφεις. Ας τα εφαρμόσουμε. Εϊμαστε παιδιά του Θεού και είμαστε φωτεινοί.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άλλη μια εξαιρετική ανάρτηση σου Χριστίνα! Δεν μου αρέσει να στέλνω σχόλιο εαν δεν έχω τίποτα να προσθέσω ή να διορθώσω αλλά νομίζω ότι καμμιά φορά χρειάζεται κιαυτό. Είναι ότι το χειροκρότημα για τον καλλιτέχνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ jackie

    Σε ευχαριστώ, καλή μου φίλη και να έχεις μια υπέροχη Κυριακή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ ιπτάμενος ολλανδός

    Σε ευχαριστώ πολύ, ιπτάμενε φίλε μου να έχεις μια υπέροχη Κυριακή.

    Υ.Γ Πέρασα από το ιστολόγιό σου και άφησα ένα σχόλιο στην ανάρτησή σου για το καφενείο του Σουράτ, αλλά μάλλον δεν το είδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα αντισυμβατική πολεμίστρια!
    Πολεμίστρια που σηκώνεις τα όπλα ενάντια στο μεγαλύτερο δυνάστη της ζωής, το θάνατο!
    Κι ο μεγαλύτερος θάνατος είναι ο πνευματικός!
    Και είναι θάνατος ο φόβος, η αμφιβολία, η αίσθηση ότι είμαστε ξεχωριστοί από το Θεό!
    Και είναι ανάσταση η γνώση και η αίσθηση της Ύπαρξης που είμαστε!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έγραψες αλήθειες πολλές ! Τον αληθινό τον θάνατο τον αψηφήσαμε,(όλοι μας θέλω να πιστεύω)πολλές φορές , σαν βρεθήκαμε σε μια κατάσταση που ανέφερες. Και είπαμε 'πόσο πιο οδυνηρός μπορεί να γίνει , ένας θάνατος απ'αυτό που ζούμε;' Τί έγινε σήμερα ; Έχω διαβάσει τόσα άρθρα καλά και ένα ακόμη το δικό σου φίλη Ζακυνθινιά ! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χριστινακι μου τι πανεμορφο κειμενο διαβασα...
    δεν ξερεις ποσο με αγγιξε...
    νομιζω πως μολις αρχισα να βγαινω απο τον θανατο και να πηγαινω προς την ανασταση και παλι...
    μακαρι να ειναι αληθεια...!!!

    πολλα νεραιδενια φιλακια γλυκια μου!!!
    ενας τελειος θησαυρος σημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραίο..Αυτά είναι ο "πραγματικός" θάνατος και πρέπει να ζούμε με χαρά και αρετή για να τον αποφύγουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ stavros

    Ναι, καλέ μου φίλε...η επιλογή είναι δική μας, κάθε στιγμή..
    Ας επιλέγουμε να είμαστε ζωντανοί...
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

    Να είσαι καλά, καλέ μου φίλε..
    Καλή εβδομάδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ ναϊάδα

    Αλήθεια, καλή μου νεραϊδούλα;
    Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαρούμενη με κάνεις.
    Σε ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ ακον

    ναι, καλέ μου φίλε...
    Η χαρά είναι η ανάσταση...η φυσική μας κατάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι ειναι Θεος; γιατι ειναι "O" και οχι "Η" η "ΤΟ" ;

    Κανενας και καμια δεν μου εχει δωσει μια απαντηση στην ερωτηση μου ... Ποια ειναι η δικια σου εκδοχη ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ rebellionofmind

    Σίγουρα από τότε που οι άνθρωποι αναγκάστηκαν να χρησιμοποιούν τη γλώσσα και τις λέξεις για να επικοινωνούν οι κοινωνίες ήταν αντροκρατούμενες, έτσι απέδωσαν στον Θεό μια αρσενική λέξη.
    Αλλά ας μην μένουμε στις λέξεις..Ο Θεός είναι τα πάντα, και περιλαμβάνει τα πάντα....δεν περιορίζεται από φύλο.
    Εξάλλου αν δεν μας αρέσει η αρσενική λέξη, υπάρχουν άλλες εναλλακτικές...
    Η Πηγή..
    Η Αιώνια Αρχή..
    Το Σύμπαν..
    Το Ένα.
    Το Όλον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Einai ta panta kai perilamvanei ta panta?!! Auth einai h ekdoxi sou?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ rebellionofmind

    ναι, αυτή είναι η εκδοχή μου...
    αν και ο Θεός δεν είναι "εκδοχή", είναι βίωμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γαλήνιες σκέψεις, δυνατές, ειπωμένες από την αριστερή πλευρά της σιωπηλής γνώσης
    και με τον τρόπο που μια γυναίκα μπορεί να μεταδώσει σωστά,
    γιατί οι γυναίκες είναι κοντά… την ξέρουν την αναγνωρίζουν αμέσως.

    Οι άντρες χωρίς την βοήθεια τους χάνονται στα άγρια κύματα του Ποσειδώνα και πελαγώνουν.

    Γι αυτό η επομένη παγκόσμια θρησκεία θα διδαχθεί από γυναίκες,
    ... όσοι άντρες προσπάθησαν δεν τα κατάφεραν καλά;)

    Η αναβάθμιση της κοινωνίας
    και "η ανάσταση"
    θα ξεκινήσει από την
    ανάταση και αναμόρφωση των γυναικών.

    Οι πολεμιστές θαυμάζουν τις γυναίκες της γνώσης!

    Καλησπέρα θαυμαστή Χριστίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ el zin

    Ευχαριστώ, πολύ γενναίοι μου...
    Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σας..
    βέβαια, η σωστή ισορροπία επιτυγχάνεται με την σωστή συνεργασία και των δύο φύλων..
    γι αυτό κι εμείς σας χρειαζόμαστε για να μας προστατεύετε και να μας εμπνέετε, ώστε να μπορέσει να ανθίσει η διαίσθησή μας, αλλά για να μπορούμε να υλοποιούμε και να μην μένουμε μόνο στη σφαίρα της σύλληψης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μεγάλος εχθρός ειναι ο ΑΟΡΑΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ του εσωτερικού διαλόγου, των σκέψεων , των φόβων κλπ αυτο πρέπει να σταματήσει αμέσως ! ! με ιδιαίτερη προσευχή-διαλογισμό και πανταχου παρούσα την συνείδηση. Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...