Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2008

ΕΚΤΟΞΕΥΟΜΑΙ..




Το να ζεις εναρμονισμένος με την Πρόθεση, είναι εκπληκτικό!!
Τα πάντα είναι δυνατά!!
Αυτό δεν έχει να κάνει με μαγικές τελετουργίες και μυστηριακές επικλήσεις!!
Απλά, εκτοξεύεσαι προς το Άπειρο, αφήνοντας όλες τις άμυνες και τους φόβους πίσω.
Δεν σου χρειάζονται γιατί όλη η Δύναμη του Σύμπαντος βρίσκεται στην διάθεσή σου. Βρίσκεται ακριβώς μέσα στην πραγματική σου φύση.
Ζήτησε οτιδήποτε και θα σου δοθεί.
Ζήτησε θεραπεία.
Ζήτησε αγάπη.
Ζήτησε κατανόηση.
Ζήτησε καθοδήγηση.
Ζήτα θαύματα.
Ζήτα οτιδήποτε, χωρίς να ντρέπεσαι για τίποτα. Είναι κληρονομικό σου δικαίωμα.
Δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι για να κερδίσεις την εύνοια του Θεού.
Ζήτησε και θα σου δοθεί.
Η ευχή σου είναι εντολή του Αγίου Πνεύματος.
Βέβαια, να είσαι έτοιμος για εκπλήξεις. Όταν έχεις αναθέσει την ζωή σου στην Πρόθεση ο προσωπικός σου προγραμματισμός μπορεί να τιναχτεί στον αέρα. Το Σύμπαν μπορεί να έχει άλλα σχέδια για σένα και Αυτό ξέρει καλύτερα. Εμπιστεύσου Το.
Πες πως εκτοξεύεσαι και έχεις απόλυτη εμπιστοσύνη, γιατί πλησιάζεις περισσότερο τον Προορισμό σου.
Απλά, λοιπόν, κάνω αυτό:
Ησυχάζω και αφήνω κατά μέρος όλες τις σκέψεις για το τι είμαι και τι είναι ο Θεός ∙ όλες τις αντιλήψεις που έχω για τον κόσμο, όλες τις εικόνες που έχω για τον εαυτό μου.
Αδειάζω το μυαλό μου από οτιδήποτε πιστεύω ότι είναι σωστό ή λάθος, καλό ή κακό, κάθε σκέψη που κρίνω άξια ή ανάξια, καθώς και όλες τις ιδέες για τις οποίες ντρέπομαι.
Δεν κρατιέμαι από τίποτα.
Μην παίρνω μαζί μου ούτε μία σκέψη που μου έχει διδάξει το παρελθόν, ούτε μια πεποίθηση από πριν για τίποτα και για κανέναν.
Ξεχνάω αυτό τον κόσμο και έρχομαι με εντελώς άδεια χέρια.
Εξάλλου Αυτός δεν είναι που γνωρίζει το δρόμο για μένα; Εγώ δεν χρειάζεται να ξέρω τον δρόμο προς Αυτόν.
Το μόνο που εγώ έχω να κάνω είναι να επιτρέψω σε όλα τα εμπόδια που έχω παρεμβάλλει ανάμεσα στον Παιδί και τον Πατέρα, να απομακρυνθούν ήσυχα για πάντα. Ο Πατέρας μου θα επιτελέσει το δικό Του μέρος με χαρμόσυνη και άμεση ανταπόκριση.
Ζήτησα και θα μου δοθεί.
Ας μην έχω όμως άμεσα αιτήματα, ούτε να Του υποδεικνύω το τρόπο με τον οποίο Αυτός θα μου εμφανιστεί. Ο τρόπος για να Τον φτάσω είναι απλά να Τον αφήσω να είναι.
Σήμερα, λοιπόν, ας μην διαλέγω τον δρόμο που θα πορεύομαι προς Αυτόν.
Διαλέγω, όμως, να Τον αφήσω να έρθει.
Και με αυτή την επιλογή αναπαύομαι.
Και εκτοξεύομαι!!!

Πατέρα, δεν γνωρίζω τον δρόμο προς τα Σένα. Αλλά σε έχω καλέσει και μου έχεις απαντήσει. Εγώ δεν θα ανακατευτώ. Δικό σου είναι ο τρόπος που θα σε βρίσκω και θα σε ακολουθώ. Και δεν ζητώ, παρά μόνο το θέλημά Σου, το οποίο είναι και δικό μου, να γίνει και στον ουρανό και στην γη.
Αμήν.

24 σχόλια:

  1. Μισό λεπτό γιατί κάτι μου ξέφυγε. Είπαμε να ζητήσουμε αυτό που θέλουμε και να αφεθούμε να μας οδηγήσει, όχι να γίνουμε το μέσο να κάνει εκείνος αυτό που θέλει.
    Αυτό δεν είναι το θέμα ή είμαι αλλού γι' αλλού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΝ ΤΟ ΖΗΤΉΣΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ
    ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ..ΝΑΙ,ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΑς ΔΟΘΕΙ!!


    ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΘΗΣΑΥΡΕΝΙΑ
    ΣΕ ΦΙΛΩ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ nina

    Καλησπέρα, καλή μου Νίνα..

    όταν ζητήσουμε αυτό που θέλουμε και αφεθούμε να μας οδηγήσει, τότε η θέλησή μας ενώνεται με την δική Του και γίνεται ένα και το αυτό.

    Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ edelweiss

    Ναι, πολύτιμη λουλουδένια...η αγάπη και η πίστη είναι οι λέξεις κλειδιά..

    Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφο θα ήταν να μπορούμε να ζητάμε απλά. Όπως ζητούσαμε σε μικρή ηλικία από τη μαμά και το μπαμπά. Δεν είμαστε απλοί. Δε μάθαμε να ζητάμε. Μόνο να διεκδικούμε.
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ jackie

    Nαι, Τζάκυ μου...πολύ σωστά το θέτεις...να ζητάμε με την απλότητα ενός παιδιού προς τους γονείς του...να νιώθουμε την ασφάλεια που νιώθει ένα παιδί με τους γονείς του..
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πιστεύω πως πολλές φορές θέλουμε κάποια πράγματα και νομίζουμε ότι αυτά είναι το καλύτερο για μας, όμως αυτό δεν είναι αλήθεια. Ο θεός ξέρει ποιό είναι το καλύτερο και σωστότερο για μας και αυτό μας στέλνει. Υπάρχουν φορές που μπορεί να αισθανθούμε αδικημένοι γι'αυτό, αλλά στην ουσία είναι αυτό που πρέπει να βιώσουμε για να έρθουμε ουσιαστικά κοντά του.
    Καλημέρα Χριστίνα μου! Καλή εβδομάδα να 'χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ ειρήνη

    Καλησπέρα, καλή μου Ειρήνη.
    Τέλειο το σχόλιό σου!!
    Ακριβώς μέσα στην ουσία της ανάρτησης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ναι θελει πολυ πιστη για να καταφερεις να φτασεις στο σημειο να μην εχεις επιθυμιες ετσι ωστε οτι και αν σου προσφερει να ειναι δωρο...
    τα παντα θα ειναι δωρο επειτα αφου εσυ θα εισαι Εκεινος μα στη σημερινη ζωη θελει πραγματικα πολυ κοπο για να αφησεις τις επθυμιες σου...
    πολλα νεραιδενια φιλια χριστινακι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ ναϊάδα

    Καλημέρα, καλή μου νεραϊδούλα...
    εμείς τα κάνουμε δύσκολα, γιατί αρνιόμαστε να αφήσουμε τις συνήθειές μας...νομίζουμε ότι έτσι είμσατε ασφαλείς, μα συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.

    Φιλιά θησαυρένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. προσοχή στα μεγάλα ύψη, κυκλοφορούν UFO με πολιτικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kαλησπέρα φίλη Χριστίνα ! Άραγε φίλη και τα παιδιά δεν ζητάνε επιτακτικά , κάπου στην γη, τροφή ? Νερό ? και ένα κόσμο φανταστικό(γι αυτά)? Δεν ξέρω αν μπορώ πια να πιστεύω φίλη , άν και κάποια σημάδια φαίνονται κάπου.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αρκεί να ζητήσουμε; Δεν πρέπει και να το αξίζουμε; Μόνο έτσι θα το απολαύσουμε πραγματικά. Ό,τι κι αν είναι αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ aerostatik

    Όσο γι αυτό, βασίζομαι στη βοήθειά σου. Μη με αφήνεις από τα μάτια σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

    Το ότι βλέπεις κάποια σημάδια είναι πολύ θετικό και ελπιδοφόρο.
    Και αυτό είναι μόνο η αρχή.

    Καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ l' aesthete soleil

    Αν καλέ μου φίλε, κατορθώσουμε ν' αποσπάσουμε όλα τα εμπόδια που μας θέτει το "εγώ" μας, και μπορέσουμε να ζητήσουμε με ανοιχτό πνεύμα και καρδιά, τότε σίγουρα θα το αξίζουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Moυ θυμίζει λόγια και προθέσεις απο το βιβλίο το ΜΥΣΤΙΚΟ ......ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ;..

    Κανένα νέο για το βιβλίο των θαυμάτων στα Ελληνικά έχουμε ; απο ποιες εκδόσεις τελικά θα βγεί ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα Θησαυρένια..έχεις πρόσκληση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ lockheart

    Καλησπέρα, Σπύρο..
    Ναι το έχω διαβάσει ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ. Βασικά όλες αυτές οι σκέψεις βασίζονται σε ΜΙΑ αλήθεια η οποία αναφέρεται και στο ΜΥΣΤΙΚΟ.
    Τα ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ από ότι διαβάζω κι εγώ στο internet θα κυκλοφορήσουν το Νοέμβριο από τις εκδόσεις ΚΡΥΩΝ.

    Καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα, Αστρολουλουδένια..
    Ευχαριστώ για την πρόσκληση...έρχομαι να δω

    Καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η Ζωή είναι πιο σοφή σίγουρα από εμάς, Χριστίνα και πολύ σωστά χρειάζεται να αφηνόμαστε και να μην επιβάλουμε τις φτωχές σε φαντασία λύσεις μας!
    Να μην αποκλείουμε το τέλειο και το φανταστικό!
    Θέλουμε το διάστημα και το θέλουμε
    τώρα!
    Ας εκτοξευτούμε λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Kαλημέρα, καλέ μου Σταύρο..
    Θα σε δω στο διάστημα...
    ΕΚΤΟΞΕΥΟΜΑΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!

    Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Και εμείς μαζί σας....ερχόμαστε...
    λατρεύουμε τις τρελλές πτήσεις και κούρσες
    ...μέσα όλοι στον πύραυλο
    της πνευματικής αφύπνισης;)
    ... εκτοξευόμαστε για το άλμα!

    Καλό μήνα ..λίγο ετεροχρονισμένα βέβαια;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ el.zin

    Welcome on board, friends...Let us all be CATAPULTED!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...