Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2008

Άφησε τα Θαύματα ν' αντικαταστήσουν τις πικρίες!!


Άφησε τα Θαύματα ν’ αντικαταστήσουν όλες τις πικρίες…

Δεν ξέρω εσείς, αλλά εμένα πάντα μ’ εκνευρίζουν οι άνθρωποι που προσπαθούν να εισβάλλουν στον προσωπικό μου χώρο! Ιδίως όταν είναι άνθρωποι που αγαπώ, ή της οικογένειάς μου.

Συνήθως απ’ αυτούς δεν γίνεται κάτι τέτοιο;

Όταν λέω προσωπικό χώρο, δεν εννοώ το δωμάτιό μου. Εννοώ όταν επεμβαίνουν στη ζωή μου και θέλουν να μου επιβάλλουν την δική τους θέληση. Αυτό μπορεί να εκδηλωθεί με την μορφή προστασίας, ή ζήλειας.

Προσπαθώ να μην αφήνω κάτι τέτοιο να επηρεάζει την προσωπική μου γαλήνη και τα αποτελέσματα των προσπαθειών μου, με το χρόνο και την πνευματική αναζήτηση, έχουν βελτιωθεί σημαντικά. Αλλά υπάρχει μέσα μου μια φωνίτσα που διαρκώς διαμαρτύρεται. Γιατί να θέλουν να το κάνουν αυτό σε μένα, δεν μου έχουν εμπιστοσύνη; Δεν εκτιμούν την ακεραιότητά μου, την ειλικρίνειά μου; Και αρχίζει ένας σιωπηλός διάλογος που ποτέ δεν καταλήγει πουθενά.

Γιατί να είναι έτσι οι άνθρωποι; Γιατί συνεχώς να παραπονούνται και να γκρινιάζουν; Γιατί ασχολούνται μαζί μου; Εγώ τους πειράζω;

Αφού είμαι τόσο καλός άνθρωπος!

Κι εγώ τώρα τι κάνω;

Μήπως γκρινιάζω; Μήπως κάνω συλλογή από πικρίες;

Ωχ! Άντε πάλι!

Γιατί να με νοιάζει για τους άλλους;

Το Μάθημα 78 στα Μαθήματα Θαυμάτων λέει: «Αφήστε τα θαύματα ν’ αντικαταστήσουν τις πικρίες».

Αυτό το μάθημα μου υπενθυμίζει ότι δεν υπάρχει τίποτα έξω από μένα, και εγώ μόνο είμαι αυτή που χρειάζεται βοήθεια και διόρθωση. Κανένας άλλος. Μόνο εγώ.

«Σήμερα ας προσπαθήσουμε να πάμε πέρα από τις πικρίες. Πρώτα ας ξεκινήσουμε συνειδητοποιώντας ότι κάθε επιλογή είναι ανάμεσα σε ένα θαύμα ή σε μια πικρία».

Αν είμαι στενοχωρημένη, κουρασμένη ή μπερδεμένη, εγώ το προκαλώ στον εαυτό μου. Εγώ είμαι αυτή που κρατώ τον εαυτό μου στην κόλαση, νομίζοντας ότι οι άλλοι άνθρωποι μου κάνουν πράγματα. Κανένας δεν μου κάνει τίποτα. Εγώ το κάνω στον εαυτό μου. Το Φως είναι γύρω μου, αλλά εγώ επιλέγω να μην το βλέπω.

«Σήμερα θα επιχειρήσουμε να δούμε τον Υιό του Θεού. Δεν θα αφήσουμε τον εαυτό μας να είναι τυφλός προς αυτόν∙ δεν θα δούμε σ’ αυτόν τις πικρίες και τα παράπονά μας. Έτσι αντιστρέφεται ο τρόπος που βλέπει ο κόσμος, καθώς κοιτάζουμε προς την αλήθεια, μακριά από το φόβο. Θα επιλέξουμε έναν άνθρωπο που έχουμε χρησιμοποιήσει σαν στόχο για τις πικρίες και τα παράπονά μας, θα παραμερίσουμε τις πικρίες και τα παράπονα και θα τον κοιτάξουμε. Ίσως να είναι κάποιος που φοβάσαι ή και μισείς∙ ή μπορεί και κάποιος που νομίζεις ότι αγαπάς και σε έχει θυμώσει∙ κάποιος, ίσως, που θεωρείς φίλο, αλλά μερικές φορές τον βλέπεις δύστροπο ή δύσκολο να τον ευχαριστήσεις, απαιτητικό, εκνευριστικό ή αναληθή ως προς το ιδανικό που θα έπρεπε να υιοθετήσει για τον εαυτό του, σύμφωνα με τον ρόλο που εσύ του έχεις αναθέσει»

«Ξέρεις ποιον να διαλέξεις, το όνομά του ήδη πέρασε από το μυαλό σου. Θα είναι αυτός από τον οποίον θα ζητήσουμε να σου αποκαλυφθεί ο Υιός του Θεού. Βλέποντάς τον πέρα από τα παράπονα και τις πικρίες που του καταλογίζεις, θα μάθεις ότι αυτό που βρίσκεται κρυμμένο όταν δεν τον έβλεπες πραγματικά είναι εκεί, όπως σε όλους, και μπορείς να το δεις.»

Εντάξει! Εύκολο! Εγώ τον βρήκα κιόλας! Εσείς;

Τώρα ας τον κρατήσω στο μυαλό μου και ας του κάνω μια «ανασκόπηση».

«Ξαναδές τα σφάλματά του, τις δυσκολίες που είχες μαζί του, τον πόνο που σου προκάλεσε, την αμέλειά του, καθώς και όλα τα μικρά και μεγάλα δεινά που σου προξένησε. Δες το σώμα του με τα ελαττώματα και τις χάρες, και σκέψου τα λάθη του, ακόμα και τις ‘αμαρτίες’ του»

Το έκανα! Εσείς;

Τώρα ας προσπαθήσω να τον δω διαφορετικά.

«Ας ζητήσουμε από το Αυτόν ο Οποίος γνωρίζει αυτόν τον Υιό του Θεού στην πραγματικότητα Του και την αλήθεια Του, να μπορέσουμε να τον κοιτάξουμε με διαφορετικό τρόπο, και να δούμε τον σωτήρα μας να λάμπει με το φως της αληθινής συγχώρεσης. Το ζητούμε από Αυτόν στο όνομα του Πατέρα και του Υιού, του ιερού όπως Αυτός.

Ας δω τον σωτήρα μου σ’ αυτόν που Εσύ όρισες να με οδηγήσει στο θείο Φως μέσα στο οποίο στέκεται, ώστε να ενωθώ μαζί του.»

Τώρα όσο σκέφτομαι αυτόν που με πίκρανε, αφήνω το νου μου να δει το φως πέρα από τις πικρίες μου.

Η δουλειά μου δεν είναι να τον διορθώσω. Η δουλειά μου είναι να τον αποδεχτώ και ν’ αναγνωρίσω την αλήθεια. Είναι ο σωτήρας μου, παρά τα φαινόμενα.

Η δουλειά μου είναι:

«Ησύχασε, και κοίταξε τον λαμπερό σωτήρα σου. Καμία σκοτεινή πικρία δεν επισκιάζει το φως του τώρα».

Δεν καταλαβαίνω την συμπεριφορά του, αλλά δεν πειράζει. Δεν είναι απαραίτητο!

Το μόνο που χρειάζεται είναι να συνειδητοποιήσω ότι ο σωτήρας μου βρίσκεται εκεί, μέσα σ’ αυτόν που με έχει απογοητεύσει.

Συνεχίζω να επιθυμώ να υπήρχε κάτι να κάνω για να τον βοηθήσω να ξεπεράσει την σύγχυσή του.

Ίσως αν κάνω αυτό το μάθημα σωστά, αυτό να είναι το «κάτι» που μπορώ να κάνω. Να βλέπω πέρα από την μορφή και στη θέση της πικρίας έρχεται το θαύμα!

Η σύγχυσή μου για τη σύγχυση κάποιου άλλου είναι η σύγχυση του κόσμου.

Θα αφήσω τα θαύματα ν’ αντικαταστήσουν τις πικρίες…..

25 σχόλια:

  1. Αυτή η εγγραφή είναι μια επανάληψη μιας ανάρτησής μου, πριν περίπου από δύο μήνες όταν είχα πρωτοξεκινήσει το blog.
    Επειδή θεωρώ ότι είναι πάντα επίκαιρη, και χρειάζεται πραγματική εξάσκηση, την ανεβάζω και σήμερα για άλλη μια φορά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλά έκανες και την ανάρτησες ξανά για να τη διαβάσουμε κι εμείς και να μάθουμε ότι μια πικρία μπορεί εύκολα να αντικατασταθεί από ένα θαύμα :)))
    Καλημέρα και καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κάθε επιλογή εμπεριέχει αξεδιάλυτα ένα θαύμα και μια πικρία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ποσο δικιο εχεις χριστινα μου...!
    μακαρι να καθε πικρια μας να αντικατασταθει απο ενα θαυμα...ουφ ξερεις ειναι δυσκολο...πολυ καιρο το προσπαθω κι ολο και ζοριζομαι αλλα δεν ειναι και κατι που γινεται ευκολα...
    θελει πολυ προσπαθεια...
    οπως και να χει οι θησαυροι σου παντα με γαληνευουν και μου λεν πως μπορω να συνεχιζω να προσπαθω!
    πολλα πολλα νεραιδενια φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σβήσιμο της πικρίας
    πράξη θαυμάσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στη χώρα των θαυμάτων μόνον η Αλίκη ξέρει πως να μπεί.
    Πίκρα γιά τους υπόλοιπους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ναι καλά έκανες,γιατί όντως αξίζει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ jacki

    Ναι, Τζάκυ μου, θέλει εξάσκηση..ξανά και ξανά..
    Καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ aerostatik

    Ναι ,καλέ μου Αερόστατε...έτσι είναι..τουλάχιστον στην αρχή. Αν θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα, μαθαίνουμε ότι όλες οι πικρίες ανήκουν στο "εγώ" μας. Επιλέγουμε, λοιπόν, να καταργήσουμε (με πολλή άσκηση βέβαια) το εγώ και να αποκαταστήσουμε στην επίγνωσή μας τον Ιερό μας Εαυτό,και τα θαύματα είναι έπειτα φυσικό επακόλουθο..
    Θα επιλέγουμε - Πικρία ή θαύμα;
    Πάνω ή κάτω;
    Ας πούμε, εσύ, ήσουν ξεκάθαρος στην επιλογή σου.
    Επέλεξες το Αεροστατίκ και όχι το Μετροποντίκ..

    Καλή εβδομάδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ ναϊάδα

    Καλησπέρα, Νεραϊδούλα...
    έχεις δίκιο...είναι δύσκολο γιατί έχουμε συνηθίσει διαφορετικά...
    Δεν είναι όμως ακατόρθωτο αν έχουμε λίγη προθυμία...
    στο κάτω κάτω τα θαύματα είναι η φυσική μας κατάσταση και όχι οι πικρίες..
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ ευοι

    Να τις σβήσουμε, λοιπόν...είναι πιο απλό από ό,τι νομίζουμε...κι ας επανέλθουμε στην φυσική μας κατάσταση..που δεν είναι άλλη από το θαύμα..
    Καλή σου εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ sun w Knight

    Ναι, έχεις δίκιο..μόνο η Αλίκη μπορεί να μπει...οι υπόλοιποι παραμένουν στην πικρία..
    Η Αλίκη!! Ποτέ δεν είχα σκεφτεί να ονομάσω έτσι τον Ιερό μας εαυτό..!!
    Όλοι έχουμε μια "Αλίκη" μέσα μας..αν την αφήσουμε να βγει, τότε η χώρα των Θαυμάτων είναι δικιά μας...
    Εμπρός, λοιπόν, στα βήματα της Αλίκης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Μάνος..

    Καλησπέρα, καλέ μου φίλε, και καλή εβδομάδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και μένα με εκνευρίζουν όσοι προσπαθούν να εισβάλλουν στον προσωπικό μου χώρο. Και εννοώ ΚΑΙ το δωματιο μου, χεχε
    Μην κάνεις συλλογή απο πικρίες...
    Άφησε τα θαύματα να τις αντικαταστήσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Επέλεξες το Αεροστατίκ και όχι το Μετροποντίκ...

    "οδός άνω και κάτω μία και αυτή"

    στα θαύματα έχουμε διαφορετικους δασκάλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ akon

    ε βέβαια και συ δεν θέλεις να εισβάλλουν στον προσωπικό σου χώρο..υδροχοάκι δεν είσαι κι εσύ;
    ..αυτό λοιπόν, έχουμε να μάθουμε εμείς..να μην έχουμε πικρίες όταν κάποιος κάνει κάτι τέτοιο, αντίθετα να τον βλέπουμε σαν σωτήρα μας!!
    Μπορούμε να το κάνουμε αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ αεροστατίκ

    ...το πάνω και το κάτω είναι ένα και το αυτό;
    ...πιστεύω ότι υπάρχουν πολύ περισσότερες διαστάσεις, παράλληλες και ταυτόχρονες και βρισκόμαστε σε όποια επιλέγουμε
    Στην διάσταση των πικριών ή στη διάσταση των θαυμάτων (που κατά την γνώμη μου είναι και πιο κοντά στην φυσική μας κατάσταση);
    στη γη ή στον Ουρανό;.
    στην κόλαση ή τον παράδεισο;

    ..ή ίσως έχεις δίκιο!!
    Στην πραγματικότητα δεν έχουμε φύγει ποτέ από τον Παράδεισο και όλο αυτό που βλέπουμε δεν είναι παρά μια παραίσθηση. Άρα ένα και το αυτό.
    Δεν ξέρω βέβαια αν εσύ το εννούσες έτσι...

    Σίγουρα έχουμε διαφορετικούς δασκάλους, αλλά τι σημασία έχει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. «Σήμερα ας προσπαθήσουμε να πάμε πέρα από τις πικρίες. Πρώτα ας ξεκινήσουμε συνειδητοποιώντας ότι κάθε επιλογή είναι ανάμεσα σε ένα θαύμα ή σε μια πικρία».

    Κάθε επιλογή είναι ανάμεσα
    εγωκεντρισμό και στην κατανόηση.
    Ανάμεσα στην κατανόηση και την
    διαχωριστικότητα.
    Ανάμεσα στην διαχωριστικότητα
    και την γνώση.
    Και ανάμεσα στην γνώση και στην ενότητα!

    Οι Υιοί και οι Κόρες του θεού
    ας επιλέξουν...!

    Καλό μήνα Χριστίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χριστίνα καλημέρα και καλό μήνα ωραιο ποστάκι αλλα θέλω κάποιες διευκρινήσεις θα στο θέσω σε μορφή παραδείγματος.

    ΠΧ είμαι παντρεμένος με μια γυναίκα και με πιέζει πολύ σε ανυποφορο σημείο τι πρεπει να κάνω αυτά που λένε τα θαύματα ΟΚ! θα ειμαι καλα δεν θα επιρεάζομαι ΑΛΛΑ τι σχέση θα ειναι αυτή ο ένας να πιέσει τον άλλον ο αλλος να μην επιρεάζεται και να εξελίσσεται μεν πνευματικά αλλα η σχέση που οδεύει; μηπως τελικά θα έπρεπε πχ να εγκαταλείψω αυτή την σχέση ;

    ΔΙΑΒΑΣΑ σε ένα βιβλίο που ελεγε ότι όποιος σε πιέζει στην ουσία πιέζει και την δική του ελευθερία διότι σπαταλάει χρόνο απο τον εαυτό του για να σε πιέζει και να ασχολείται μαζί σου ώστε να σου καταπατά την ελευθερία

    ποια ειναι η γνώμη σου .;

    Α ...ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ :)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ el.zin

    Ναι, καλοί μου συμπολεμιστές...η επιλογή είναι πάντα δική μας...
    αυτό ποτέ δεν πρέπει να το ξεχνάμε..
    ...ας είμαστε, λοιπόν, σε επαγρύπνηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ LOCKHEART

    Κάθε κατάσταση που ζούμε, κάθε άνθρωπος που γνωρίζουμε, πόσο μάλλον ο σύντροφός μας έχει να μας χαρίσει ένα μάθημα. Η πνευματική επίγνωση αντανακλάται στο περιβάλλον μας, και ανάλογα με αυτήν, θα είναι και τα μαθήματα που έχουμε να μάθουμε.
    Αν είμαστε, λοιπόν,ελεύθεροι και δεν ταυτιζόμαστε με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε δεν θα κρατάμε πικρίες και θα έχουμε εμπιστοσύνη στον εσωτερικό μας Οδηγό, βλέποντας έτσι τον άλλο (κι ας υπάρχει σύγκρουση) σαν σωτήρα μας. Τότε η δυσκολία μετουσιώνεται σε θαύμα, και είτε επιλύεται, είτε απομακρύνεσαι από αυτήν.

    Γι αυτό ένας χωρισμός, μπορεί πραγματικά να λειτουργήσει σαν θαύμα, εφόσον δεν είναι διαφυγή από το πρόβλημα αφήνοντας κατάλοιπα...αν υπάρχουν κατάλοιπα του προβλήματος, τότε το μάθημα θα χρειαστεί να επαναληφθεί και τότε ο πολεμιστής θα ξαναζήσει ανάλογες κατάστάσεις.... (Αυτά τα ξέρω από πρώτο χέρι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αφήστε τα θαύματα ν’ αντικαταστήσουν τις πικρίες»....αρκετά ενδιαφέρον την καλησπέρα μου υπέροχα είναι εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ anemos

    Καλωσόρισες, φίλε μου στους θησαυρούς...ένας πολύ ευνοϊκός άνεμος σε έφερε εδώ...σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και ελπίζω να ξαναφυσήξεις κατά εδώ...
    Καλή σου μέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. εχω μια σχετικη εμπειρία και αυτο που μπορω να πω με βεβαιότητά ειναι οτι , το σκοτάδι δεν μπορείς να το πολεμήσεις με σκοτάδι , γιατι ακομα και αν το νικησης έχεις επικαλεστεί το σκοτάδι σαν "σωτήρα" και μετα μενεις υπο την προστασία του , το μονο που μπορείς να κάνεις με το σκοτάδι ειναι να παραμείνεις στο φως και να το αφήσεις να έρθει σε εσένα,
    και ακομα και να το αγαπήσεις αν το δεις βαθύτερα , γιατι στα αληθεια δεν υπάρχει σκοτάδι μόνο κλειστά μάτια ,,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...