Σάββατο 23 Αυγούστου 2008

Σε ευχαριστώ για τα δώρα Σου.


Ας νιώθω ευγνωμοσύνη, σήμερα!

Άγγελοί μου, βοηθήστε! Προσέχετε τις σκέψεις μου και περιφρουρείστε το νου μου από τυχόν σκέψεις δυσαρέσκειας που επιχειρούν να εισβάλλουν και να βεβηλώσουν την Ιερή Γωνιά, το Σημείο συνάντησης με τον Καλεσμένο μου.

«Ο Κύριος είναι ο ποιμήν μου∙ δεν θέλω στερηθή ουδενός.»

Νιώθω απέραντη ευγνωμοσύνη που χάρη στα δώρα Του έφτασα σε ομαλά μονοπάτια και σε πιο στρωτούς δρόμους.

«Εις βοσκάς χλοεράς με ανέπαυσεν∙ εις ύδατα αναπαύσεως με ωδήγησεν.»

Ευχαριστώ που άφησα πίσω μου την λύπη και τις πικρίες. Ήταν η μοναδική θυσία που χρειάστηκε να κάνω! Αυτό ήταν όλο! Θυσίασα την κόλαση και ατενίζω την θύρα του Ουρανού!!

Αυτό μου ζήτησε ο Καλεσμένος μου. Να του παραδώσω τον έλεγχο της ζωής μου και μαζί με αυτόν και όλες τις ανησυχίες και τον πόνο!

Να Του παραχωρήσω αυτά, και να πάρω τα Δώρα Του.

Είναι η πιο συμφερτική ανταλλαγή που έχω κάνει στην ζωή μου!

Ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ….

Ευχαριστώ, για τον δρόμο που μου δείχνεις. Ευχαριστώ που δεν μου περνάει καν από το μυαλό να πισωγυρίσω.

Ναι, έχουν παραμείνει ακόμα κάποιες αμφιταλαντεύσεις, ίσως και κάποιες μικρές αντιρρήσεις, μια μικρή διστακτικότητα, αλλά νιώθω απεριόριστη ευγνωμοσύνη για τα οφέλη μου, που είναι κατά πολύ μεγαλύτερα απ’ ό,τι μπορώ να καταλάβω.

Σήμερα νιώθω χαρά και αγάπη και ευχαριστώ και δοξάζω τον Πατέρα μου που δεν με άφησε μόνη να περιπλανιέμαι χωρίς ελπίδα στο σκοτάδι. Τον ευγνωμονώ που με έσωσε από τον εαυτό που νόμιζα ότι έφτιαξα για να πάρει την θέση Εκείνου και της δημιουργίας Του.

Τον ευχαριστώ που δεν με εγκατέλειψε, και που η Αγάπη Του, η αιώνια αναλλοίωτη, με ζεσταίνει πάντα με το Φως Της. Τον ευχαριστώ που κι εγώ είμαι αναλλοίωτη, γιατί σαν το Παιδί Του που αγαπά, η φύση μου είναι και μένα αναλλοίωτη, όπως η δική Του.

Χαίρομαι που έχω ένα ρόλο να εκπληρώσω στο Σχέδιο της σωτηρίας. Είμαι ευγνώμων που η αξία μου υπερβαίνει κατά πολύ τα φτωχικά δώρα και τις ασήμαντες κρίσεις του ψεύτικου εαυτού που νόμισα ότι δημιούργησα.

Σήμερα, υψώνω μ’ ευγνωμοσύνη την καρδιά μου πάνω από την απελπισία, και κοιτώ ψηλά με ευχαριστίες.

«Ηνώρθωσε την ψυχήν μου. Με ωδήγησε δια τρίβων δικαιοσύνης ένεκεν του ονόματος αυτού.»

Ποτέ πια δεν θα ξαναρίξω τα μάτια μου χαμηλά στην σκόνη και στον κονιορτό. Σήμερα τραγουδώ ύμνους ευχαριστίας, προς τιμήν του Εαυτού που ο Θεός όρισε και θέλησε να είναι η Ταυτότητά μου μέσα σε Αυτόν.

Ποτέ ξανά δεν πρόκειται να φοβηθώ οτιδήποτε γιατί Αυτός, ο Καλός μου Ποιμένας, είναι μαζί μου. Οπουδήποτε πάω βρίσκεται εκεί.

Γνωρίζω ότι επειδή Αυτός είναι η ζωή, δεν υπάρχει θάνατος, παρά μόνο σκιά θανάτου, δηλαδή η λαθεμένη πίστη.

«Και εν κοιλάδι σκιάς θανάτου εάν περιπατήσω, δεν θέλω φοβηθή κακόν∙ διότι συ είσαι μετ’ εμού»

Σήμερα θα χαμογελώ σε όλους και θα περπατώ με ανάλαφρα βήματα καθώς ακολουθώ την Ατραπό που Εκείνος όρισε για μένα.

Δεν βαδίζω μόνη. Και προσφέρω τις ευχαριστίες μου που μέσα στην μοναξιά μου ένας Φίλος ήρθε για να μου πει τον σωτήριο Λόγο του Θεού. Και ευχαριστώ κι εμένα που Τον άκουσα!

«Η ράβδος σου και η βακτηρία σου αύται με παρηγορούσιν».

Ευχαριστώντας Εκείνον ευχαριστώ και τον εαυτό μου. Ένα μήνυμα που δεν έχει ακουστεί δεν μπορεί να σώσει τον κόσμο, όσο Ισχυρή και να είναι η Φωνή που μιλά, όσο αγάπη και να περιέχει αυτό το μήνυμα.

Ευχαριστώ, εμένα που άκουσα, κι έγινα ο αγγελιαφόρος που φέρει την Φωνή Του μαζί του, και αφήνει την ηχώ Της ν’ αντηχήσει σε όλο τον κόσμο. Ευχαριστώ, που τώρα ξέρω ότι δεν υπάρχουν εχθροί. Οι μόνοι εχθροί μου είναι οι σκέψεις μου: οι αμφιβολίες, οι φόβοι, η κριτική μου για τους άλλους και η αυτοκαταδίκη. «Εχθροί του ανθρώπου οι συνοικούντες μετ’ αυτόν». Αυτοί είναι οι μοναδικοί εχθροί που έχω και τους έχω παραδώσει σ’ Εκείνον που πάντα φέρει μεγαλειώδη λύση σε κάθε δυσκολία.

«Ητοίμασας έμπροσθέν μου τράπεζαν απέναντι των εχθρών μου. Ήλειψας εν ελαίω την κεφαλήν μου.

Το ποτήριόν μου υπερχειλίζει.

Βεβαίως χάρις και έλεος θέλουσι με ακολουθεί πάσας τας ημέρας της ζωής μου».

Σήμερα, λαμβάνω τις ευχαριστίες του Θεού, έτσι όπως Του δίνω τις δικές μου. Γιατί Αυτός μου προσφέρει τις ευχαριστίες μου, αφού τις λαμβάνει με τρυφερή ευγνωμοσύνη, και τις επιστρέφει χιλιάδες εκατοντάδες φορές περισσότερες από ό,τι τις έλαβε.

Ευλογεί τα δώρα μου μοιράζοντάς μαζί μου. Κι έτσι αυτά μεγαλώνουν σε ισχύ και ενέργεια, μέχρι να γεμίσουν τον κόσμο ολόκληρο με χαρά και ευγνωμοσύνη και τον γλυτώνουν από αιώνες πόνου και θανάτου.

Δέχομαι τις ευχαριστίες Του, και καταλαβαίνω με πόση αγάπη με κρατά στον Νου Του, και πόσο βαθιά και απεριόριστη είναι η φροντίδα Του για μένα, και πόσο απόλυτη είναι η ευγνωμοσύνη Του.

Σ’ ευχαριστώ, Πατέρα για όλα όσα δίνεις στο Παιδί Σου, για να μπορέσει να υπερυψωθεί πάνω από τον κόσμο αυτό, και να θυμηθεί τον Πατέρα Του και τον Εαυτό του.

Σ’ ευχαριστώ Πατέρα για τα Δώρα Σου.

Ας θυμηθώ ότι είμαι ΕΝΑ με τον Θεό.

Ας θυμηθώ ότι είμαι ΕΝΑ με τον θεό, ΕΝΑ με όλα μου τα’ αδέρφια και τον Εαυτό μου, με αιώνια ιερότητα και γαλήνη.

Στοχασμοί βασισμένοι στο Μάθημα 123, 124 από τα ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ, και στον Ψαλμό 23

12 σχόλια:

  1. ολοι εχουμε ενα ρολο μεσα στο σχεδιο της ζωης,αλλος μικροτερο και αλλος μεγαλυτερο αλλα ολοι με την ιδια αξια ...και ερχεται για ολους μια στιγμη που το νιωθουν εστω και φευγαλεα...
    η στιγμη θα ερθει,εμεις αρκει να την νιωσουμε!
    νεραιδενια φιλια χριστινα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο πολεμιστής νοιώθει,
    ευγνώμων για το δώρο της ζωής, της ύπαρξης,
    για τις προκλήσεις που θα τον εξελίξουν,
    βρίσκει πάντα φαγητό γιατί δεν πεινάει ποτέ... πραγματικά.
    Κλείνει τις πληγές γιατί δεν πονάει στα αλήθεια...
    Αγγίζει τον κόσμο με μέτρο δύναμη και τρυφερότητα, αποφεύγοντας να τον στίβει σαν λεμόνι...
    και συμβουλέυεται πάντα τον θανατό του απο αριστερά...

    Σου ευχόμαστε μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Ναϊάδα

    Καλημέρα, Νεραϊδούλα..
    έχεις δίκιο..όλοι έχουμε την ίδια αξία...και η στιγμή αυτή βρίσκεται εδώ, τώρα, από πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ el.zin

    Ξανά καλημέρα σας μαχητές της Αλήθειας...
    ..αλήθεια, ήθελα να σας ρωτήσω και από τότε που διάβασα κάτι στο blog σας...τι σημαίνει το "συμβουλέυεται πάντα τον θανατό του απο αριστερά...";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. [Ας θυμηθώ ότι είμαι ΕΝΑ με τον θεό, ΕΝΑ με όλα μου τα’ αδέρφια και τον Εαυτό μου, με αιώνια ιερότητα και γαλήνη]..τι αλλο λοιπον να κρατησω για σημερα ,για αυριο για παντα....ευχαριστω Εκεινον,ομως ευχαριστω κι εσενα που μεσολαβεις να λαβω δωρα....ευχαριστω καλη μου..καλο βραδι με αγαπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σ'ευχαριστώ πολύ, Φωτεινή μου
    Σ'ευχαριστώ που μοιραζόμαστε τα Δώρα Του, γιατί έτσι γίνονται ακόμα πιο ισχυρά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Χριστίνα!
    Να απαντήσουμε...
    στην απορία που διατύπωσες και στο σημαντικό αυτό ερώτημα:
    τι σημαίνει το "συμβουλέυεται πάντα τον θανατό του απο αριστερά...";

    Σημαίνει ότι ο πολεμιστής έχει επίγνωση του θανατου και έχει αναλαβει την εθύνη αυτή...
    και της ύπαρξης του πλήρως.
    Έτσι όλες οι πράξεις του και οι αποφάσεις λαμβάνουν υπ΄'οψιν το γεγονός ότι είναι θνητός κα θα δεν θα ζήσει αιώνια πάνω στην γη για να ξοδέψει τον χρόνο του σε ανοησίες και σε ασχολίες που δεν προάγουν την πνευματικη του εξέλιξη.

    Όσο και αν ακούγεται απλό και φυσικό, θα δείς ότι οι άνθρωποι φέρονται και επενδύουν σε πράγματα και έννοιες,
    σαν να μη πρόκειται να πεθάνουν ποτέ....

    Έτσι την στιγμή του μεγάλου ραντεβού δεν έχουν να καταθέσουν
    καμία εξαργυρώσιμη πράξη και είναι σαν τις μωρές παρθένες...χωρίς λάδι
    δυστυχώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα συνταξιδευτές μου...
    Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση..
    "συμβουλεύομαι, λοιπόν, τον θάνατό μου από τ' αριστερά" και βαδίζω προς το ΦΩΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η Θεοκρατία είναι ασύμβατη με τον πολιτισμό μας...με τους δικούς μας Θεούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. O Kαλεσμένος σου πάντα έχει μια αγκαλιά γεμάτη δώρα πάντα μας τα προσφέρει..αρκεί ν'απλώσουμε τα χέρια να τα δεχτούμε Χριστίνα..τα προσφέρει χωρίς καμιά ιδιοτέλεια χωρίς καμιά υστεροβουλία,είναι δώρα αγάπης..αρκεί ν'απλώσουμε τα χέρια..

    Καλό βράδυ Χριστίνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ sun w Knight

    Τι εννοείς θεοκρατία; Που αναφέρω για θεοκρατία;
    Και τι εννοείς δικοί μας θεοί;
    Υπάρχουν πολλοί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ edelweiss

    Ναι, σπάνιο λουλούδι...
    ας ανοίξουμε λοιπόν, μια τεράστια αγκαλιά για να την γεμίσουμε Δώρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...