Πέμπτη 21 Αυγούστου 2008

Ο Καλεσμένος μου ήρθε!



Ο καλεσμένος μου ήρθε!

Το μόνο που χρειαζόταν ήταν η προθυμία μου να Τον δεχτώ! Και επιτέλους, είναι εδώ!

Τον ζήτησα, έτσι απλά, και Αυτός ήρθε!

Δεν τον άκουσα να μπαίνει, ίσως γιατί δεν τον καλοδέχτηκα απόλυτα. Και όμως τα Δώρα Του ήρθαν μαζί Του! Τα απόθεσε στα πόδια μου, και τώρα μου ζητά να τα κοιτάξω, και να τα δεχτώ για δικά μου.

Χρειάζεται την βοήθειά μου για να τα δώσει σε όλους αυτούς που περπατούν χωριστά, πιστεύοντας ότι είναι χωρισμένοι και μόνοι. Θα θεραπευτούν μόλις εγώ δεχτώ τα δώρα μου, διότι ο Καλεσμένος μου θα καλωσορίσει όλους όσους τα πόδια τους έχουν αγγίξει το ιερό έδαφος που εγώ πατώ, και όπου έχουν εναποτεθεί τα Δώρα Του.

Ο Καλεσμένος μου είναι εδώ κι εγώ δέχομαι τα Δώρα Του – την χαρά και την γαλήνη - με όλη μου την καρδιά! Τα δέχομαι και θεραπεύομαι! Τα δέχομαι και θυμάμαι! Επιτέλους ξέρω ότι είμαι ελεύθερη διότι είμαι Παιδί του Θεού!

Ίσως ακόμα δεν βλέπω, πόσα μπορώ να δώσω χάρη σε όλα όσα έχω λάβει. Ίσως ακόμα δεν βλέπω το μεγαλείο των Δώρων Του ή δεν μπορώ να πιστέψω ότι τ’ αξίζω όλα αυτά. Και όμως, Αυτός με διαβεβαιώνει ότι τα δικαιούμαι και ότι ήταν δικά μου από πάντα!

Ο Καλεσμένος μου με καλεί να τα δεχτώ για δικά μου και με περιμένει να προσέλθω εκεί που τον κάλεσα και βρίσκεται.

Ας μην καθυστερώ και τον κάνω να περιμένει!

Μόνο εκεί μπορώ ν’ αποκτήσω τα Δώρα της γαλήνης και χαράς που Εκείνος φέρνει!

Δεν μπορώ να δω τον Καλεσμένο μου, αλλά βλέπω τα Δώρα Του. Και όταν θα τα κοιτώ, θα πιστεύω ότι η Παρουσία του πρέπει να είναι εδώ. Γιατί αυτό που μπορώ τώρα να κάνω δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς την Αγάπη και την Χάρη της Παρουσίας Του.



Κάποιες σκέψεις μου βασισμένες στο ACIM (ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ), κεφάλαιο 29..

16 σχόλια:

  1. "Χρειάζεται την βοήθειά μου για να τα δώσει σε όλους αυτούς που περπατούν χωριστά, πιστεύοντας ότι είναι χωρισμένοι και μόνοι.."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ..Χριστινα μου γλυκια μου..τι γαληνη φερει η αναγνωση του κειμενου[και αυτου του κειμενου..]ακριβα τα δωρα του Καλεσμενου..μα ακριβα και τα δικα σου..ευχαριστω..καληνυχτα με αγαπη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντα με ενδιαφέροντα θέματα. Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αυτα τα δωρα νομιζω τελικα οτι ερχονται μολις παψουμε να τα ζηταμε...
    μολις εχουμε αφησει ολη την χαρα της προσμονης να φυγει και η λυπη μας κατακλεισει ερχονται σαν λυτρωση...σαν εκπληξη...σαν διακαιωση για την αναμονη...
    πολυ ομορφο αναγνωσμα χριστινα μου!
    νεραιδενια καλησπερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μετά από το καταπληκτικό κείμενο της Χριστίνας θα συμφωνήσω με την Ναιάδα: τα δώρα όντως έρχονται μόλις πάψουμε να τα ζητάμε. Και αυτό είναι το πιο εμδιαφέρον σημείο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν βλέπω τον Καλεσμένο μου όμως μπορώ να δώ τα δώρα Του!!
    Πολύ σημαντικό αυτό Χριστίνα!!

    Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Πανδιώνη

    Ναι, καλή μου
    Χρειάζεται την βοήθειά μου για να τα δώσει σε όλους αυτούς που περπατούν χωριστά, πιστεύοντας ότι είναι χωρισμένοι και μόνοι..
    Κι εγώ μετά χαράς γίνομαι ένα ανοιχτό κανάλι για να περάσουν τα δώρα του και να φτάσουν σε όλους αυτούς που περπατούν χωριστά, πιστεύοντας ότι είναι μόνοι...κι έτσι φτάνουν και σε μένα...γιατί είμαστε ΕΝΑ

    Έρχομαι καλή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @φωτεινή
    Σε ευχαριστώ πολύ...σήμερα νιώθω μια απέραντη ευγνωμοσύνη..
    Ευχαριστώ τον Καλεσμένο μου για την τιμή μου να γίνομαι κανάλι για τα Δώρα Του...έτσι φτάνουν και σε μένα με μεγαλύτερη αφθονία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @medousa
    Σε ευχαριστώ, καλή μου....θα περάσω και από τα δικά σου ύδατα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ ναϊάδα

    έτσι είναι δεν είναι το "εγώ" μας αυτό που ζητά και αφήσουμε την καρδιά μας και το νου μας να αφεθούν στην ροή του Σύμπαντος με εμπιστοσύνη, τότε δεν χρειάζεται να αφήσουμε την χαρά της προσμονής και όλες οι λύπες μας θ' αντικατασταθούν με ΘΑΥΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ ΑΣΤΡΟΣΦΙΓΓΑ

    έχεις δίκιο..το μόνο που χρειάζεται είναι λίγη προθυμία να Τον καλέσουμε....
    σ' ευχαριστώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ edelweiss

    Καλή σου μέρα, σπάνιο λουλούδι...τα Δώρα Του είναι η Κληρονομιά μας, και το μόνο που μας ζητά είναι να τα δεχτούμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ...καλημερα γλυκια μου..ηρθα να ξαναδιαβασω την εγγραφη σου και να σου αφησω την αγαπη μου..φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα αστεράκι φωτεινό, τώρα ετοιμάζω κάτι άλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπάρχει μία στιγμή σε όλους τους ανθρώπους, ίσως μόνο μία,
    που κάποιος χτυπάει την πόρτα τους...
    Είναι η ευκαιρία που έχουν, το κυβικό της τύχης, να κάνουν μια υπέρβαση και να ξεφύγουν από ένα μαγγανοπήγαδο και μια σκόρπια ζωή.

    Κάποιοι θα είναι σαν... τις μωρές Παρθένες και θα βρεθούν χωρίς λάδι
    κάποιοι άλλοι όμως...
    έχουν φροντίσει για αυτό και είναι προετοιμασμένοι για το μεγάλο κάλεσμα.
    Καλημέρα,... αρκετά πρωινή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @el.zin

    Καλημέρα σας πολεμιστές μου...
    πόσο ωραία το θέσατε!
    "το κυβικό της τύχης"
    "υπέρβαση"
    "το μεγάλο κάλεσμα"

    Ευτυχώς, όμως, που ποτέ δεν είναι αργά γιατί Εκείνος έχει απέραντη υπομονή - άπειρη - όπως η Φύση Του..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...